  • 21. Data: 2009-04-05 20:53:51
    Temat: Re: Tuner TV z mpeg-4
    Od: "mu" <n...@s...com>

    "Michal Bien" wrote in message news:grb4qv$29p$1@mx1.internetia.pl...

    > Dziękuję. Opis możliwości wygląda interesująco.
    > Gorzej że to shareware a 50 USD już trochę sporawo.
    > W opisie na stronie jest wspomniane że TERAZ ma status
    > shareware i prośba o wsparcie. Czy mam rozumieć że wcześniejsze,
    > prostsze wersje były bezpłatne?

    chyba faktycznie jest jak piszesz. ja mam na dysku stara wersje 0.301 i tam
    nie ma zadnej aktywacji, a do samego ciecia sie nadaje. nawet h264 cielo.

> [...]
    > goni, a jak wolne to szkoda takiej ładnej pogody na filmy.
    > Zestandaryzowany kontener AVI (xvid) jest maksymalne uniwersalny - da
    > się go obejrzeć na odtwarzaczu stacjonarnym mpeg4, laptopie w drodze czy
    > nawet co lepszym smartphonie. Z TS/MPEG2-TS który produkuje tuner PVR są
    > jednak problemy - nawet VLC/mplayer go nie przyjmują, tak samo jak
    > odtwarzacz stacjonarny DVD. Pod windows jedyne co to odczytuje (ale też
    > z zacięciami) to MPC HomeCinema z wewnętrznym demultiplexerem TS, a
    > oglądanie tylko na tunerze PVR który to nagrał jest mało uniwersalne.

    o ile pakiet jest typowy czyli 188/184 bajtowy to mozna probowac czytac ts'a
    programem tsreader, streamowac do vlc i dopiero w vlc transkodowanie do avi.
    straszna kombinacja ale moze sie udac ;)

    mu.

  • 22. Data: 2009-04-06 07:24:04
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "gargamel" napisał:
    > nie przesadzaj toć w tej wawie są wielo kilowatowe nadajniki,
    > odbiera nawet z nożyczek, a metrowy kawałek drutu to już ful
    > wypas:O)

    Po kilku eksperymentach doszedłem do wniosku że faktycznie
    odbiera z byle jakiej "antenki", z tym że u mnie musi się ona
    znajdować poza mieszkaniem - np. na parapecie.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 23. Data: 2009-04-23 16:47:48
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>