  • 21. Data: 2018-08-24 13:06:25
    Temat: Tunelu nie bedzie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pan Telewizor powiedzial ze zaczynaja budowac w tym roku.

  • 22. Data: 2018-08-24 13:44:48
    Temat: Re: Tunelu nie bedzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 04:06:25 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Pan Telewizor powiedzial ze zaczynaja budowac w tym roku.

    Pan Telewizor klamie ostatnimi czasy :-)

    Poczekamy, zobaczymy.

    Na razie czytam, ze Astaldi wplacilo wadium, to moze protestowac nie
    bedzie.

    Ale ...
    https://www.tvp.info/37837916/tunel-w-swinoujsciu-je
    st-zgoda-komisji-europejskiej

    skoro raz KE musiala wyrazic zgode, to teraz po wybraniu innej oferty,
    chyba znow musi wyrazic. A przynajmniej nie zaprotestowac ...

    Podpisanie umowy w grudniu ?

    J.

  • 23. Data: 2018-08-24 20:24:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 09.08.2018 o 19:50, J.F. pisze:
    > Ja tam akurat duzo jezdze po drogach zbudowanych za po z psl.
    > S8, S5, S3, A4, A2, nawet taka glupia obwodnica Wielunia dk74 duzo dala.
    > A dla pis dzieci wazniejsze ...

    A ja bym chciał żeby na moje hobby wydawali tą kasę, a nie drogi jakieś...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2018-08-24 20:27:03
    Temat: Re: Tunelu nie bedzie. PiSpropaganda.
    Od: "Swort" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Pan Telewizor powiedzial ze zaczynaja budowac w tym roku.

    Pan PiStelewizor goebbelsował też że rozpoczęto budowę statku.
    Było to 3 lata temu. Do tej pory jest tylko jakaś tabliczka
    którą położył jakis ważny przydupas wodza.

  • 25. Data: 2018-08-24 23:06:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tutaj pizdziak nie krzaczysz.

  • 26. Data: 2018-09-10 23:20:11
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 24 Aug 2018 20:27:03 +0200, "Swort" <k...@o...pl> wrote:

    >Pan PiStelewizor goebbelsował też że rozpoczęto budowę statku.
    >Było to 3 lata temu. Do tej pory jest tylko jakaś tabliczka
    >którą położył jakis ważny przydupas wodza.

    Nie trzy lata temu, tylko rok. Tym przydupasem był Morawiecki. Reszta
    się zgadza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 27. Data: 2018-09-13 21:47:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-06 o 19:36, J.F. pisze:
    > https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/firmom-przestaje-się-opłacać-budować-polski
    e-drogi/ar-BBLyapW

> [...]
    > drugą najkorzystniejszą ofertę wartą 793,2 mln zł. Nie można jednak
    > wykluczyć, że i te firmy zrezygnują z coraz bardziej ryzykownego
    > przedsięwzięcia."
    >
    > Hm, postepowanie wydawaloby sie ze prawidlowe ... ale cos mi sie tu
    > wydaje nie tak :-)
    > Najpierw kontrahent zwleka z podpisaniem umowy, a potem wybiera drozsza
    > oferte ?
    > Niby w tym momencie to ona jest juz byc moze odpowiednia ... ale
    > tanszego oferenta jakby troche wyrolowano...
    >
    > A swoja droga - jaki jest okres waznosci oferty w takich przetargach ?

    W poniedziałek podpisanie umowy z Turkami.
    https://www.wnp.pl/wiadomosci/330426.html
    T.

  • 28. Data: 2018-09-13 22:38:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 19:36:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    e-drogi/ar-BBLyapW

    > "Włoska spółka Astaldi zrezygnowała z podpisania umowy na budowę

    I bardzo dobrze, te gnoje remontują linię kolejową obok mojej wiochy,
    mają już pół roku opóźnienia i końca robót nie widać. Przez tych
    makaroniarskich cieci nie da się jeździć pociągiem do roboty
    bo odcinek 100km ciuchcie pokonują w 3-4 godziny.
    Niech spadają makaron prostować.

    L.

  • 29. Data: 2018-09-14 08:23:11
    Od: p...@g...com

    --Przez tych makaroniarskich cieci nie da się jeździć pociągiem do roboty
    bo odcinek 100km ciuchcie pokonują w 3-4 godziny.

    masz dziwne wyobrazenie o budowlance :-) czy naprawde myslisz ze ta droge remontuja
    Wlosi czy Turcy ? to tylko fasada, kazdy inwestor zagraniczny bierze najtanszych
    lokalnych podwykonawcow czasami nawet nadzor max. to wlasny sprzet i ew. operatorzy
    jesli specjalistyczny. Choc podobno w rzadzie chodzili sluchy ze przyleci do PL 100
    000 Chinczykow i machnie nam autostrady za miske ryzu :-)

  • 30. Data: 2018-09-14 11:04:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 września 2018 08:23:13 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    > bo odcinek 100km ciuchcie pokonują w 3-4 godziny.
    >
    > masz dziwne wyobrazenie o budowlance :-) czy naprawde myslisz ze ta droge

    Nie drogę tylko tory kolejowe. I nie obchodzi mnie kto fizycznie te
    tory układa, odpowiedzialne jest Astaldi czyli makaroniarze.

    L.