  • 31. Data: 2018-09-14 15:14:02
    Temat: Re: Tunelu nie bedzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    >W poniedziałek podpisanie umowy z Turkami.
    >https://www.wnp.pl/wiadomosci/330426.html

    I Astaldi grzecznie stracilo wadium, czy bedzie sie procesowac ?

    J.

  • 32. Data: 2018-09-14 15:19:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy JF mieszkasz tam gdzie tunel maja budowac? Mnie on kolo chuja lata bo sie nawet
    tam nie wybieram.

  • 33. Data: 2018-09-14 18:58:18
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 14 Sep 2018 02:04:03 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:

    >Nie drogę tylko tory kolejowe. I nie obchodzi mnie kto fizycznie te
    >tory układa, odpowiedzialne jest Astaldi czyli makaroniarze.

    Włosi ostatnio kładą większość swoich budów. Np. Salini - S8 Marki -
    Radzymin do dziś nie skończone, z A1 ich GDDKiA wyrzyciła, na S7 w
    świętokrzyskim też obsuwa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 34. Data: 2018-09-14 19:01:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-09-2018 o 18:58, j...@i...pl pisze:

    > Włosi ostatnio kładą większość swoich budów. Np. Salini - S8 Marki -
    > Radzymin do dziś nie skończone, z A1 ich GDDKiA wyrzyciła, na S7 w
    > świętokrzyskim też obsuwa.

    Na S-5 doprowadzili do strajków okolicznych mieszkańców, już teraz mają
    rok obsuwy z terminem, a zaawansowanie 60 czy 70%....

  • 35. Data: 2018-09-15 10:07:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Sep 2018 06:19:08 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Czy JF mieszkasz tam gdzie tunel maja budowac? Mnie on kolo chuja lata bo sie nawet
    tam nie wybieram.

    Jak sie klimat jeszcze troche podgrzeje, to sie bede wybierac
    czesciej.

    Poza tym sprawa w zasadzie dotyczy wszystkich kontraktow, wiec ciekaw
    jestem jak sie skonczy.

    No i PIS sie bedzie strasznie chwalil, jak to w koncu Swinoujscie
    polaczyl z Macierza, a ja chcialbym wiedziec - chwalic, czy ganic za
    nieudolnosc i rozrzutnosc :-)

    Co prawda pamietam jeszcze, jak to PO budowalo autostrady na 2012 :-)

    J.