    From: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Trywialne pytanie
    Date: Fri, 10 Mar 2017 21:15:48 +0100

    Witam szanowne grono:)

    Takich pytań przewinęło się tu już mnóstwo. I tyleż odpowiedzi. Moje
    będzie kolejne. Proszę o radę, co wybrać z poniższych komputerów.
    Czemu z tych, a nie z innych? Nie wiem. Cena raczej niewygórowana,
    negatywnych komentarzy też niewiele. Jakoś tak mi się spodobały.
    Co do przeznaczenia to z pewnością nie będą to gry. Nigdy nie miałem
    inklinacji w tym kierunku. Raczej jakieś multimedia. Żeby się filmy na
    Youtubie nie zacinały. Żeby można jakiś film skonwertować bez
    wykorzystania procesora na 100%. Trochę grafiki, ale też nie jakiejś
    ekstremalnej. Częściej webowej, a nie poligraficznej. Czasami może
    jakiś Skajp. Czyli wymagania raczej skromne. I to w zasadzie tyle.

    http://allegro.pl/komputer-amd-2x3-0ghz-windows10-of
    fice2010-gw36-fv-i6604090034.html
    http://allegro.pl/nowy-komputer-i3-4x3-0-500gb-4gb-w
    in10-office-fv23-i6734215952.html