  • Data: 2016-09-07 22:02:32
    Temat: Trochę nie na temat=laptop z modeem 3G
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z mojego skromnego doswiadczenia. Tablet 10 cali niech sobie kupiu. Za cztery do
    pieciu stow mozna kupic jakiegos goclevera. Do tego do kompletu okulary tylko do tego
    tabletu. Ale nie takie ze sklepu a zamowione w jakiejs taniej sieci. Kupilem tablet 7
    cali. Poszedlem z nim do punktu gdzie robia okulary i mi do tego tabletu zrobili
    okulary. Jest ekstra. Z najtanszymi oprawkami okulaty 70 zlotych.