  • 41. Data: 2017-03-16 15:31:45
    Temat: Re: (Troche NTG) Krzywy telewizor
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Mar 2017 05:38:27 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > in dziennie ogladac. Odnosze wrazenie ze napisales co napisales na
    zasadzie
    > nie mam to sie przypierdole.

    Bynajmniej. Projektor jest bardziej wymagający (warunków) od tv. W
    moim stylu oglądania (programowanie podczas oglądania) projektor z
    powodu ciemni kompletnie się nie nadaje, nie widziałbym klawiatury
    laptopa.
    Zresztą inni też mają podobne zdanie w temacie, konkluzje natury
    ogólnej na końcu programu:

    http://www.youtube.com/watch?v=j3Ufc_V6hIU

    --
    Marek

  • 42. Data: 2017-03-16 20:24:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Puscilem koncowke. Chodzi Ci o marny prawie niewidoczny obraz za gosciem ktory cos
    mowi? Nie wiem jak u Ciebie ale umnie google proponuje obejrzenie kolejnych filmow. I
    na pierwszym od gory jest grajacy projektor Sony. To ze wyswietla to nic specjalnego
    bo projektory od tego sa. Myk w tym ze on dziala w pomieszczeniu oswietlonym przez
    duze okna swiatlem slonecznym. Na filmiku jaki poleciles na poczatku pokazuja malutki
    projektorek z slabym zrodlem swiatla. Ogladam teraz dziennik. Pokoj oswietlony
    czterema ledowkami ~5W kazda. Fakt ze troche oprawy zmodyfikowane zeby nie oswiatlaly
    bezposrednio ekranu. Nie jest widno jak na sali operacyjnej ale ciemno tez nie jest.
    Jesli dla mojego projektora obraz w zaciemnionym pokoju ocenic w skali 1-10 na 10. To
    przy oswietleniu jakie opisalem obraz oceniam na 7. Obraz uwazam za uzytkowy, jest
    ostry, kolory sa prawidlowe, brakuje troche kontrastu i mozna sie czepic ze czarny
    nie jest czarny jak sadza. Tydzien trwa przyzwyczajenie sie do obrazu z projektora.
    Tak na marginesie jade na polowe jasnosci na jakies 2500 lumenow. Jak odpalilem na
    maxa na 5500 lumenow to prawie farbe na scianie wypalilo :). Jak sie doktoryzowalem
    przed kupnem projektora na wszedzie byly informacje ze tak samo jak projektor wazny
    jest ekran a ja mam sciane pomalowana jasno szara farba emulsyjna. I tak zostanie bo
    nie zamierzam wydac na ekran o szerokosci czterech metrow osiem tysiecy. Jak ekran
    kosztuje osiem tysiecy to z jakiegos powodu tyle kosztuje. Dalej szukaj dziury w
    calym.

  • 43. Data: 2017-03-17 08:56:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Ale bank na pewno tego nie robi za darmo.

    Oczywiście, że nie

    > Wiec albo te raty nie sa 0%, albo sklep do tego doplaca.

    Są. Kupowałem telefon i tv na raty z oprocentowaniem 0%. Nie zapłaciłem
    ani złotówki więcej niż gdybym płacił całość gotówką.

    > No chyba, ze z tych ubezpieczen zyja, bo malo ktory klient odmawia.

    Otóż to + karty kredytowe. Jak klient nie wykupi ubezpieczenia i nie
    zechce używać karty kredytowej, to bank jest na nim stratny. I dlatego
    tak natrętnie namawiają do jej aktywowania i używania.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 44. Data: 2017-03-17 14:47:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > W kinie piwa się nie pije.

    W moim domowym nie ma takiego ograniczenia :)

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 45. Data: 2017-03-17 15:16:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W moim kinie palic wolno.

  • 46. Data: 2017-03-17 17:04:31
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > W moim kinie palic wolno.

    No, u mnie palić to nie, ale to jest właśnie piękne w kinie domowym, że
    każdy ustala swoje zasady...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 47. Data: 2017-03-18 12:19:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Mnie to generalnie rybka bo nie jestem telefanem. Teściu chiał kr

    Przyszłość telewizji to YT a nie klasyczna telewizja.
    ---
    A przyszłość internetu to FB ?:-)

  • 48. Data: 2017-03-18 13:39:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Moze to i prawda, ze kazdy ma jakis dekoder, a telewizor jest juz tylko
    > monitorem.

    Wszystkie wyższe modele samsunga elektronikę mają już w pudełku obok,
    ekran jest już tylko monitorem. Podobno w przyszłości nie będzie się
    wymieniac całego tv (ekranu) ale tylko ten mediabox czy jak tu tam
    nazywają.
    ---
    "
    Na wyspach Bergamutach
    Podobno jest kot w butach,
    Widziano także osła,
    Którego mrówka niosła
    "

    :-)

    Ale podaj jakiś url do takiego tv :-)

  • 49. Data: 2017-03-18 21:37:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Mar 2017 12:19:38 +0100, re napisał(a):
    > Użytkownik "Marek"
    >
    > Przyszłość telewizji to YT a nie klasyczna telewizja.
    > ---
    > A przyszłość internetu to FB ?:-)

    Telewizja. Reklamowa.

    Netia juz rozdaje internet.