-
1. Data: 2009-03-09 19:25:00
Temat: Triumph Street Triple / R 675
Od: p...@g...com
Hej,
Poszukuje opinii ludzi posiadajacych ten motocykl. Jakis czas temu
zamiescilem post dotyczacy KTM DUke 690. Obcenie rozwazam rowniez
Triumpha Street Tripla. Przeznaczenie motocykla to glownie
przemieszczanie sie po miescie. Przemawia do mnie 108 KM w Triumphie
przy masie 167 kg dry vs 65 KM w KTM przy masie 148 kg. Wczesniej
jezdzilem FJR wiec wolalbym wiecej mocy niz mniej przy dosc niskiej
masie. Niska masa tez zapewnia dobra manewrowalnosc w miescie. W necie
jest bardzo malo opinii na temat tego motocykla i generalnie Triumph w
Polsce to egzotyka, ale moze ktos posiada i chce sie podzielic opinia.
Zastanawia tez mnie dlaczego w wielu testach Triumph Street Triple
zwycieza nad np nowym Hornetem czy tez Suzuki GSR. Znalazlem opinie ze
trzy cylindry to idealny kompromis pomiedzy duzym momentem dostepnym
przy dosc niskich obrotach jak w V-kach a jednoczesnie wysokoobrotowym
silnikiem jak w rzedowych 4 cylindrowcach co zapewnia bardzo dobre
osiagi. Chetnie poznam opinie wlascicieli.
Pozdrawiam
Krezi
Ex FJR
Ex XJ 600
-
2. Data: 2009-03-09 20:59:33
Temat: Re: Triumph Street Triple / R 675
Od: m...@g...com
Czesc!
Ja co prawda jezdze Daytona 675 a nie Street Triplem ale motocykle
pokrewne wiec uzurpuje sobie prawo do wymadrzania sie i bycia
ekspertem w tym topiku.
Powiem tak, mialem horneta, jezdzilem cbr600, gsxr6 i bladem -
wszystko z 2008 i zgadnij co?
Nic nie daje takiej radosci jak 3-cylindrowy 675, no Blade jeszcze
obleci moze :) . Sam fakt ze to ma taki silnik moim zdaniem przesadza
sprawe.
Jak tym jezdzisz to masz wrazenie ze pojemnosc silnika jest duzo
wieksza niz faktyczna, poza tym zadna 600tka tak nie brzmi...
NIe wiem czy wiesz ale w zeszlym roku Triumph nie wyrobil z produkcja
i ludzie czekali wiele tygodni na zamowiony egzemplarz - wowczas ceny
uzywanych przekroczyly ceny salonowych, tak sie nie mogli doczekac (to
w anglii bylo)
Jezdze tym od roku i nawet nie patrze na inne sprzety podczas gdy
poprzednie motocykle przyprawialy mnie o mdlosci juz po paru
miesiacach.
Ja bym sie nie zastanawial - kupuj Streeta bo jest zwyczajnie
najfajniejszy z calej paczki nakedow a i cene ma rozsadna.
Ja dopiero zmienie moto jak Triumph zrobi Daytone 1050.
A i jeszcze jedno, jezeli chcesz do miasta i korkow to tez nie mozesz
lepiej trafic, dzieki 3 cylindrom Triumph jest sporo wezszy niz
japonia i daje to baaaardzo duzo w miejskiej jezdzie.
Jako ze sie napracowalem piszac to wszystko to wkleje se linka z
fotami mojego sprzetu co by kazdy mogl podziwiac haha!
o o o tu:
http://picasaweb.google.co.uk/maciek.oleksiak/MojaDa
ytona?authkey=Gv1sRgCI-PiLzQ0JOY0gE#slideshow/520549
1804674086290
-
3. Data: 2009-03-09 21:16:50
Temat: Re: Triumph Street Triple / R 675
Od: j...@w...pl
On 9 Mar, 20:25, p...@g...com wrote:
> Hej,
>
> Poszukuje opinii ludzi posiadajacych ten motocykl. Chetnie poznam opinie
wlascicieli.
>
Co prawda właścicielem (niestety) nie jestem, ale miałem okazję
dwukrotnie jeździć tym sprzętem i powiem krótko. Jest niesamowity.
Gdy jeździłem po raz pierwszy, obok niego dosiadałem R1 i FZ1.
Przyjemność z jazdy jest jak dla mnie 5razy większa na streecie niż na
tych w/w. CO prawda to fakt, że zarówno R1 jak FZ1 powyżej 150 jadą
dużo dynamiczniej, ale jak często jeździsz powyżej tej prędkości?
Natomiast do 150km/h silnik streeta ciągnie jak szalony bez względu na
obroty i bieg jakimi jedziesz.
Za drugim razem obok streeta jeździłem Hayabusą i B-kingiem i jedynie
B-king daje równie wielką radość z odkręcania manetki choć jest ona
nieco zmącona strachem przed olbrzymią mocą i momentem. W streecie nie
musisz się niczego bać - odkręcasz na maksa i idzie do 150km/h jak B-
king. Jednym słowem - potęga.
Jedyne co przychodzi mi na myśl z tego co jeździłem i zachowuje się
podobnie to duży Bandit 1250. Ten podobnie jak Street ciągnie od
samego dołu, choć oczywiście gabarytowo to zupełnie inny sprzęt.
Obecnie mam litrowego K7. Niestety jeszcze nim nie jeździłem ale gdy
mnie zawiedzie - wiem jedno. Jeśli Speed Triple lub CB1000R nie
zachwycą mnie bardziej niż Street - to właśnie Street będzie docelowym
moto na lata.
-
4. Data: 2009-03-09 21:31:47
Temat: Re: Triumph Street Triple / R 675
Od: j...@w...pl
On 9 Mar, 20:25, p...@g...com wrote:
> Zastanawia tez mnie dlaczego w wielu testach Triumph Street Triple
> zwycieza nad np nowym Hornetem czy tez Suzuki GSR. > Pozdrawiam
> Krezi
Otóż wlaśnie dlatego, że i Hornet i GSR to fajne jeździki ale tylko na
wysokich obrotach. Street jeździ już od 2tys obr/min a raczej nie
jeździ lecz zapier.... Dodatkowo powyżej 9tys dalej ma ochotę na
jazdę i to wcale nie mniejszą. Wskaż mi drugie moto, które tak
potrafi, zapewniam, że to wcale nie takie proste.
Są też plusy ujemne - dostępność części i ogólnie egzotyka, o której
piszesz.
Ale jeśli chodzi o wrażenia z jazdy - bezcenne :-)
-
5. Data: 2009-03-10 15:04:43
Temat: Re: Triumph Street Triple / R 675
Od: p...@g...com
Hej,
Dziekuje za opinie. Zamierzam jeszcze testowac KTM Duke i Supermoto
oraz Triumpha Street Triple i wowczas podejme decyzje. Duke moze byc
bardziej poreczny w miescie niz Street Triple ale Street ma mnostwo
mocy i jest bardzo lekki jak na nakeda. Opisze wrazenia z testow na
grupie.
Pozdrawiam
Krezi