  • 1. Data: 2009-03-09 19:25:00
    Temat: Triumph Street Triple / R 675
    Od: p...@g...com

    Hej,

    Poszukuje opinii ludzi posiadajacych ten motocykl. Jakis czas temu
    zamiescilem post dotyczacy KTM DUke 690. Obcenie rozwazam rowniez
    Triumpha Street Tripla. Przeznaczenie motocykla to glownie
    przemieszczanie sie po miescie. Przemawia do mnie 108 KM w Triumphie
    przy masie 167 kg dry vs 65 KM w KTM przy masie 148 kg. Wczesniej
    jezdzilem FJR wiec wolalbym wiecej mocy niz mniej przy dosc niskiej
    masie. Niska masa tez zapewnia dobra manewrowalnosc w miescie. W necie
    jest bardzo malo opinii na temat tego motocykla i generalnie Triumph w
    Polsce to egzotyka, ale moze ktos posiada i chce sie podzielic opinia.
    Zastanawia tez mnie dlaczego w wielu testach Triumph Street Triple
    zwycieza nad np nowym Hornetem czy tez Suzuki GSR. Znalazlem opinie ze
    trzy cylindry to idealny kompromis pomiedzy duzym momentem dostepnym
    przy dosc niskich obrotach jak w V-kach a jednoczesnie wysokoobrotowym
    silnikiem jak w rzedowych 4 cylindrowcach co zapewnia bardzo dobre
    osiagi. Chetnie poznam opinie wlascicieli.

    Pozdrawiam
    Krezi

    Ex FJR
    Ex XJ 600

  • 2. Data: 2009-03-09 20:59:33
    Temat: Re: Triumph Street Triple / R 675
    Od: m...@g...com

    Czesc!

    Ja co prawda jezdze Daytona 675 a nie Street Triplem ale motocykle
    pokrewne wiec uzurpuje sobie prawo do wymadrzania sie i bycia
    ekspertem w tym topiku.
    Powiem tak, mialem horneta, jezdzilem cbr600, gsxr6 i bladem -
    wszystko z 2008 i zgadnij co?
    Nic nie daje takiej radosci jak 3-cylindrowy 675, no Blade jeszcze
    obleci moze :) . Sam fakt ze to ma taki silnik moim zdaniem przesadza
    sprawe.
    Jak tym jezdzisz to masz wrazenie ze pojemnosc silnika jest duzo
    wieksza niz faktyczna, poza tym zadna 600tka tak nie brzmi...
    NIe wiem czy wiesz ale w zeszlym roku Triumph nie wyrobil z produkcja
    i ludzie czekali wiele tygodni na zamowiony egzemplarz - wowczas ceny
    uzywanych przekroczyly ceny salonowych, tak sie nie mogli doczekac (to
    w anglii bylo)
    Jezdze tym od roku i nawet nie patrze na inne sprzety podczas gdy
    poprzednie motocykle przyprawialy mnie o mdlosci juz po paru
    miesiacach.
    Ja bym sie nie zastanawial - kupuj Streeta bo jest zwyczajnie
    najfajniejszy z calej paczki nakedow a i cene ma rozsadna.
    Ja dopiero zmienie moto jak Triumph zrobi Daytone 1050.
    A i jeszcze jedno, jezeli chcesz do miasta i korkow to tez nie mozesz
    lepiej trafic, dzieki 3 cylindrom Triumph jest sporo wezszy niz
    japonia i daje to baaaardzo duzo w miejskiej jezdzie.
    Jako ze sie napracowalem piszac to wszystko to wkleje se linka z
    fotami mojego sprzetu co by kazdy mogl podziwiac haha!
    o o o tu:
    http://picasaweb.google.co.uk/maciek.oleksiak/MojaDa
    ytona?authkey=Gv1sRgCI-PiLzQ0JOY0gE#slideshow/520549
    1804674086290

  • 3. Data: 2009-03-09 21:16:50
    Od: j...@w...pl

    On 9 Mar, 20:25, p...@g...com wrote:
    > Hej,
    >
    > Poszukuje opinii ludzi posiadajacych ten motocykl. Chetnie poznam opinie
    wlascicieli.

    Co prawda właścicielem (niestety) nie jestem, ale miałem okazję
    dwukrotnie jeździć tym sprzętem i powiem krótko. Jest niesamowity.

    Gdy jeździłem po raz pierwszy, obok niego dosiadałem R1 i FZ1.
    Przyjemność z jazdy jest jak dla mnie 5razy większa na streecie niż na
    tych w/w. CO prawda to fakt, że zarówno R1 jak FZ1 powyżej 150 jadą
    dużo dynamiczniej, ale jak często jeździsz powyżej tej prędkości?
    Natomiast do 150km/h silnik streeta ciągnie jak szalony bez względu na
    obroty i bieg jakimi jedziesz.

    Za drugim razem obok streeta jeździłem Hayabusą i B-kingiem i jedynie
    B-king daje równie wielką radość z odkręcania manetki choć jest ona
    nieco zmącona strachem przed olbrzymią mocą i momentem. W streecie nie
    musisz się niczego bać - odkręcasz na maksa i idzie do 150km/h jak B-
    king. Jednym słowem - potęga.

    Jedyne co przychodzi mi na myśl z tego co jeździłem i zachowuje się
    podobnie to duży Bandit 1250. Ten podobnie jak Street ciągnie od
    samego dołu, choć oczywiście gabarytowo to zupełnie inny sprzęt.

    Obecnie mam litrowego K7. Niestety jeszcze nim nie jeździłem ale gdy
    mnie zawiedzie - wiem jedno. Jeśli Speed Triple lub CB1000R nie
    zachwycą mnie bardziej niż Street - to właśnie Street będzie docelowym
    moto na lata.

  • 4. Data: 2009-03-09 21:31:47
    Od: j...@w...pl

    On 9 Mar, 20:25, p...@g...com wrote:

    > Zastanawia tez mnie dlaczego w wielu testach Triumph Street Triple
    > zwycieza nad np nowym Hornetem czy tez Suzuki GSR. > Pozdrawiam
    > Krezi

    Otóż wlaśnie dlatego, że i Hornet i GSR to fajne jeździki ale tylko na
    wysokich obrotach. Street jeździ już od 2tys obr/min a raczej nie
    jeździ lecz zapier.... Dodatkowo powyżej 9tys dalej ma ochotę na
    jazdę i to wcale nie mniejszą. Wskaż mi drugie moto, które tak
    potrafi, zapewniam, że to wcale nie takie proste.

    Są też plusy ujemne - dostępność części i ogólnie egzotyka, o której
    piszesz.

    Ale jeśli chodzi o wrażenia z jazdy - bezcenne :-)

  • 5. Data: 2009-03-10 15:04:43
    Od: p...@g...com

    Hej,

    Dziekuje za opinie. Zamierzam jeszcze testowac KTM Duke i Supermoto
    oraz Triumpha Street Triple i wowczas podejme decyzje. Duke moze byc
    bardziej poreczny w miescie niz Street Triple ale Street ma mnostwo
    mocy i jest bardzo lekki jak na nakeda. Opisze wrazenia z testow na
    grupie.

    Pozdrawiam
    Krezi