  • 1. Data: 2009-03-09 20:07:08
    Temat: Sprzeglo w Suzuki SV1000S
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Dzisiaj w koncu sie przejechalem moim nowym nabytkiem i nasunelo mi sie
    pytanie odnosnie dzialania sprzegla. Czy sprzeglo w SV1000S K3 jest antyhoppingowe?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2009-03-10 17:41:34
    Temat: Re: Sprzeglo w Suzuki SV1000S
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał
    > Hej,
    > Dzisiaj w koncu sie przejechalem moim nowym nabytkiem i nasunelo mi sie
    > pytanie odnosnie dzialania sprzegla. Czy sprzeglo w SV1000S K3 jest
    antyhoppingowe?

    Z racji braku odpowiedzi, wypowiem sie w temacie. Od K5 w gore juz na 100%
    procent jest (ja mam), a poniewaz znane mi listy modyfikacji modelu K5 w
    stosunku do K3 (przesledzilem kiedys w tym celu sv-portal -- polecam jako
    zrodlo informacji o svk1) nie obejmuja sprzegla, wiec trzeba przyjac, ze i w
    K3 jest antyhopping. Dodatkowo potwierdza to dodatek do serwisowki dla
    modelu >=K5, gdzie nie ma jakichs dodatkowych (wzledem K3) szczegolow o
    sprzegle.

    Pozdrawiam

    Pawel
    Otrebusy
    gpx 600r '89 i SVSZ

  • 3. Data: 2009-03-10 18:26:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 Mar 2009 18:41:34 +0100) ktos podajacy sie za Kopyt
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > K3 jest antyhopping. Dodatkowo potwierdza to dodatek do serwisowki dla
    > modelu >=K5, gdzie nie ma jakichs dodatkowych (wzledem K3) szczegolow o

    Dzieki za odpowiedz, sv-portal znam, ale jakos nie moglem znalezc tej
    informacji.

  • 4. Data: 2009-03-10 20:16:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:
    > Hej,
    > Dzisiaj w koncu sie przejechalem moim nowym nabytkiem i nasunelo mi sie
    > pytanie odnosnie dzialania sprzegla. Czy sprzeglo w SV1000S K3 jest antyhoppingowe?

    nie mogłeś tego organoleptycznie stwierdzić?
    rozkręć się na 3-ce do powiedzmy 8k rpm, zbij 2 w dół i zobacz co sie
    dzieje z tyłem... ;-)

    disclaimer: może lepiej na jakimś zamkniętym parkingu? :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-03-11 05:05:01
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    (pj) napisał(a):

    > nie mogłeś tego organoleptycznie stwierdzić?
    > rozkręć się na 3-ce do powiedzmy 8k rpm, zbij 2 w dół i zobacz co sie
    > dzieje z tyłem... ;-)

    Do pierwszego biegu?! 8-O
    Prooosze...

    > disclaimer: może lepiej na jakimś zamkniętym parkingu? :-P

    A moze lepiej (dla maszyny) zapytac?

  • 6. Data: 2009-03-11 08:52:56
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    zbigi pisze:

    > Do pierwszego biegu?! 8-O
    > Prooosze...

    No co? W busie K8 działa. A że producent ten sam, to powinno i w SV. ;-)
    No dobra: z 4-ki do 2-ki niech spróbuje, ale wtedy prędkości wyższe i w
    przypadku niemania antyhopa - konsekwencje jakby inne...

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-03-11 19:35:31
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    (pj) pisze:

    > No co? W busie K8 działa. A że producent ten sam, to powinno i w SV. ;-)
    > No dobra: z 4-ki do 2-ki niech spróbuje, ale wtedy prędkości wyższe i w
    > przypadku niemania antyhopa - konsekwencje jakby inne...

    Że tak się wyrażę, w porównaniu do V2, zwłaszcza do _tego_ V2, to w R4
    antyhopping to coś średnio koniecznego ;)

    pozdr
    DP
    TL-S