  • 1. Data: 2009-03-09 12:21:59
    Temat: Re: Szyba - czy da sie polerowac?
    Od: jacakam <jacakam@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.

    Ponieważ przewaliłem dziesiątki stron dotyczących polerowania szybki
    motyklowych i składałem informacje z kilku źródeł pomyślałem, że napisze
    coś co możę się komuś przydać tak jak mi. Bałem się zacząć robić tę szybkę
    ale po analizie informacji z netu podjąłem się tego. Moja szybka wyglądała
    tak:

    [URL=http://img16.imageshack.us/my.php?image=szybka.
    jpg][IMG]http://img16.imageshack.us/img16/4972/szybk
    a.th.jpg[/IMG][/URL]

    Strasznie mi to przeszkadzało więc chcąc coś zrobić postanowiłem ją
    wypolerować. Zgodnie z instrukcjami na początek poszedł w ruch papier
    wodny 320 i szlifowanie z częstym płukaniem szybki i papieru. Wygląd
    szybki zmienił się dość znacznie

    [URL=http://img23.imageshack.us/my.php?image=0007410
    9medium.jpg][IMG]http://img23.imageshack.us/img23/74
    67/00074109medium.th.jpg[/IMG][/URL]

    obawy wielkie czy to się usunie ??? ale jak sie powiedziało A to mówię B.
    szlifowanie tylko ruchami z góry na dół żadnych kółek. Następne papiery
    również wodne w gradacji 400, 600, 800, 2000, 2500. Zgodnie z instrukcjami
    na koniec pasta polerska i ręczne szlifowanie. Wynik żaden, nie dałem rady
    ręcznie tego zrobić. Kupiłem dysk polerski zamontowałem na wiertarce
    ustawiłem obroty na trochę niższe i znów pasta na szybkę i polerka efekt
    no cóż jak dla mnie zupełnie wystarczający.

    [URL=http://img18.imageshack.us/my.php?image=0007412
    7medium.jpg][IMG]http://img18.imageshack.us/img18/80
    15/00074127medium.th.jpg[/IMG][/URL]

    [URL=http://img16.imageshack.us/my.php?image=0007412
    5medium.jpg][IMG]http://img16.imageshack.us/img16/25
    10/00074125medium.th.jpg[/IMG][/URL]

    Ja uważam, że warto. Czas wykonania ze szlifowaniem około 4- 5 godzin.

  • 2. Data: 2009-03-09 15:04:13
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "jacakam" <jacakam@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    10/00074125medium.th.jpg[/IMG][/URL]

    > Ja uważam, że warto. Czas wykonania ze szlifowaniem około 4- 5 godzin.

    moim zdaniem gra nie warta swieczki, na necie można kupic nowe szybki ok
    100-150 zl

  • 3. Data: 2009-03-09 16:52:19
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    To może znajdziesz minutkę albo dwie jeszcze żeby ustawić jakiś
    program do pisania na grupę bo posty ze ścigacza... no znajdziesz
    w archiwum ;)

    P.S. Tu nie piszemy wstawiając zdjęcia przy użyciu BBCode tylko
    np. tinyurl.com bo na grupach nawet ich w linki nie zamienia w
    tej postaci.

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2009-03-10 08:07:39
    Od: jacakam <jacakam@_NOSPAM_wp.pl>

    moim zdaniem gra nie warta swieczki, na necie można kupic nowe szybki ok
    100-150 zl

    Hmmm. Czy nie warto. No cóż to kwestia ocenna. W chwili obecnej jako że
    pogoda nie służy za bardzo temu i tak nie jeżdżę motorem, więc czasu na
    pracę przy nim mam dość. Dla mnie cała przyjemność to zrobić coś
    własnoręcznie przy nim, ale masz rację i w pełni się zgodzę nowa to nowa i
    jeżeli miałbym jakieś wolne 150 zł to bym być może kupił nową. Koszt
    przywrócenia do stanu używalności poprzedniej szybki to licząc wszystko od
    papierów ściernych przez pastę i dysk polerski daje jakieś 30 zł więc
    różnica jest. A tę różnicę wolę wydać na paliwo.