  • 1. Data: 2016-01-23 20:37:39
    Temat: Trasa Płock - Sochaczew
    Od: mk <m...@g...com>

    Czesc.
    Bede jechal jutro z Plocka do Sochaczewa i google podaje 2 trasy: 62/50 oraz
    575-577/50. Ktora z nich wybrac?
    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-01-23 21:08:06
    Temat: Re: Trasa Płock - Sochaczew
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-01-23 o 20:37, mk pisze:
    > Czesc.
    > Bede jechal jutro z Plocka do Sochaczewa i google podaje 2 trasy: 62/50 oraz
> [...]
    Rzuć monetą. Nie ma większej różnicy.

    MJ

  • 3. Data: 2016-01-25 07:55:51
    Temat: Re: Trasa Plock - Sochaczew
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Uzytkownik "mk" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Czesc.
    > Bede jechal jutro z Plocka do Sochaczewa i google podaje 2 trasy: 62/50
    > oraz 575-577/50. Ktora z nich wybrac? Z gory dzieki za pomoc.
    > Pozdrawiam

    Zdecydowanie ta druga. Krótsza, mniejszy ruch i na 575 praktycznie brak
    zagrozenia radarowego (przynajmniej tak bylo do niedawna). Tylko zjedz z 575
    w strone 577 w Ilowie nie w Dobrzykowie.

  • 4. Data: 2016-01-25 10:27:49
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 07:56:04 UTC+1 użytkownik Vlad The Ripper
    napisał:

    > Zdecydowanie ta druga. Krótsza, mniejszy ruch i na 575 praktycznie brak
    > zagrozenia radarowego (przynajmniej tak bylo do niedawna). Tylko zjedz z 575
    > w strone 577 w Ilowie nie w Dobrzykowie.

    Dzieki za info. Poniewaz moj wyjazd sie przesunal na srode, to mam pytanie o warunki
    sniegowe/lodowe na tej krotszej trasie?

  • 5. Data: 2016-01-25 14:05:33
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Dzieki za info. Poniewaz moj wyjazd sie przesunal na srode, to mam
    > pytanie o warunki sniegowe/lodowe na tej krotszej trasie?

    Pierwsza kategoria odśnieżania to to nie jest, ale nie trafiłem nigdy na
    jakieś szczególnie złe warunki pod tym wzgledem. Jeśli nie trafisz akurat na
    intensywne opady sniegu lub maks kilka godzin po ich ustaniu powinno być
    cały czas po czarnym.

  • 6. Data: 2016-01-25 16:52:00
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 14:05:50 UTC+1 użytkownik Vlad The Ripper
    napisał:
    > Jeśli nie trafisz akurat na
    > intensywne opady sniegu lub maks kilka godzin po ich ustaniu powinno być
    > cały czas po czarnym.

    W srode ma byc +7 to raczej bedzie ok. Dzieki za pomoc :)