  • 1. Data: 2013-02-21 09:42:16
    Temat: Trasa Lublin - Kraków
    Od: redi <r...@s...pl>

    Witam,

    Jechał ktoś ostatnio? Jak wygląda sytuacja z dziurami po zimie na i tak
    dziurawej już drodze. Szczególnie chodzi mi o odcinek Annopol -
    Zawichost - Sandomierz - Łoniów. A może jest jakaś lepsza alternatywa?

    pozdr.
    Radek

  • 2. Data: 2013-02-21 12:11:03
    Temat: Re: Trasa Lublin - Kraków
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-02-21 09:42, redi pisze:
> [...]
    > dziurawej już drodze. Szczególnie chodzi mi o odcinek Annopol -
    > Zawichost - Sandomierz - Łoniów. A może jest jakaś lepsza alternatywa?

    Przez Rzeszów? Do Rzeszowa droga dobra, bez dziur, nie wiem jak dalej.

  • 3. Data: 2013-02-21 12:42:05
    Od: redi <r...@s...pl>

    > Przez Rzeszów? Do Rzeszowa droga dobra, bez dziur, nie wiem jak dalej.

    Można... tylko że nadkłada się około 70km. Myślałem żeby pojechać drogą
    74 do Opatowa i w Opatowie skręcić na Łoniów, wówczas nadkładam tylko
    14km, tak przynajmniej wychodzi wg. mapy Targeo.

    pozdr.
    Radek

  • 4. Data: 2013-02-21 16:35:49
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

> [...]
    > dziurawej już drodze. Szczególnie chodzi mi o odcinek Annopol -
    > Zawichost - Sandomierz - Łoniów. A może jest jakaś lepsza alternatywa?

    Annopol do Zawichostu dziury, od Zawichostu do Sandomierza mega dziury.
    Wjazd do Sandomierza poligon. Do Łoniowa jako tako, potem przed Słupią
    takie dziury ze zaczęli je łatać. Info z ostatniego piątku.
    Jest też opcja w Sandomierzu polecieć na Mielec i potem Dąbrowę
    Tarnowską i w Lisiej Górze wpaść na autostradę i na Kraków ale czasowo
    wcale nie wychodzi dużo lepiej. Raz tak wracałem z Krakowa i oprócz
    komfortu jazdy dzięki uniknięciu męczącego odcinka do Kraków-Koszyce
    zysk niewielki. Jeżdżę do Krakowa przynajmniej dwa 3 razy w miesiącu i
    generalnie coraz częściej mi się tam jeździć nie chce właśnie przez
    dziury i ruch. W przyszłym tygodniu spróbuję polecieć Opatów, Staszów,
    Stopnica, Busko, Kazimierza Wielka, Proszowice - zobaczymy jak to wyjdzie.
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2013-02-22 05:38:21
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    juz lepiej przez Polaniec - Koszyce niz przez Busko - proszowice

  • 6. Data: 2013-02-22 07:50:45
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-02-22 05:38, Aron pisze:
    > juz lepiej przez Polaniec - Koszyce niz przez Busko - proszowice

    O, dzięki tam jeszcze gorzej z dziurami czy z natężeniem ruchu?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2013-02-22 08:34:24
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Można... tylko że nadkłada się około 70km. Myślałem żeby pojechać drogą
    > 74 do Opatowa i w Opatowie skręcić na Łoniów, wówczas nadkładam tylko
    > 14km, tak przynajmniej wychodzi wg. mapy Targeo.

    Nie zawsze co krótsze jest szybsze. Czasami mapy pokazują przez bardzo
    dziwne drogi, wąskie, dziurawe, oblodzone muldami, 43 kolejności
    odśnieżania ;). Trasa Annopol-Sandomierz do łatwych zimą nie należy,
    choć ostatnio wielkich opadów nie było.