    From: Rafał Jankowski <r...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Transparent proxy na łączach międzynarodowych?
    Date: Wed, 07 Apr 2004 11:19:48 +0200

    Chciałem sobie dzisiaj ściągnąć pewien soft ze strony microsoftu i
    wyświetlił mi się typowo squidowy komunnikat: "Requested URL could not
    be retrieved". Serwer proxy przedstawił się (piszę z pamięci) jako
    footprint.net. To nie był oczywiście ani mój squid ani mojego providera,
    ani raczej microsoftu. Czy to możliwe aby jakieś duże łącza
    miedzynarodowe przepuszczać przez transparentne proxy? To chyba byłoby
    trochę chamstwo. A jeśli nie to jak to wytłumaczyć?
    Co dziwne w końcu udało mi się ściągnąć ten soft, ale wogóle nie działa,
    nie można go również rozpakować popularnymi archiwizerami, tak jakby
    plik instalacyjny był uszkodzony (microsoft żadnych sum md5 nie podaje).
    Jakieś czary, czy coś?