eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTransalp 2001- co sprawdzicRe: Transalp 2001- co sprawdzic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Date: Sun, 06 Nov 2011 10:08:26 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 53
    Message-ID: <j95iqd$v62$1@news.icm.edu.pl>
    References: <j9462u$1mp$1@news.onet.pl> <j94e27$iok$1@news.icm.edu.pl>
    <j94l60$rvj$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: ""
    NNTP-Posting-Host: 87-207-128-230.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1320570509 31938 87.207.128.230 (6 Nov 2011 09:08:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Nov 2011 09:08:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j94l60$rvj$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:647809
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-06 01:42, marider pisze:

    > Ja tam sie nie znam na trampkach ale mnie niebosieznie wk... wibracje
    > kierownicy i trzepotanie przy ok 4-5 tys obr przez te gumowe podkladki
    > czy cos co tam ma pod mocowaniami

    Ja na innych motocyklach w ogóle się nie znam... ;) a Trampka wciąż się
    uczę, ale nie wiem o jakich wibracjach (i przy jakich prędkościach)
    mówisz. Jeśli powyżej 130, to owszem, wtedy ze względu na jego wysokość
    i nie oszukujmy się niezbyt dopasowaną sylwetkę do szybkiej jazdy po
    autostradzie wyczuwa się wyraźne wibracje motocykla. Jednak ja bardziej
    cxzuję na podnóżkach czy wysokiej szybie (z deflektorem), na kierownicy
    czy dłoniach nie mam charakterystycznego mrowienia. Wszystko zależy też
    od stanu motocykla...

    Sam uwielbiam jeździć (po twardym) z prędkościami ok. 120, wtedy jest
    jeszcze spokój a i tak w miarę szybko przemieszczam się tam gdzie chcę.
    Owszem szybciej też jeżdżę na "autostradach", ale to już nie ten komfort
    a właściwie jego brak. Trampek jak to już było wiele razy udowodnione w
    przeróżnych testach (konstrukcja robiona od ok. 20 lat) w żadnej próbie
    (teren, asfalt, itp.) nie jest mistrzem, ale za to w każdych, dosłownie
    każdych warunkach otrzymuje bardzo mocną "czwórkę" (w starej skali, gdy
    piątka była szczytem marzeń w mojej podstawówce... ;) )

    Jak dla mnie, ideałem byłoby pokonywanie typowych autostrad ze spokojem
    przy 140, ale wszystko jest sprawą kompromisu. Jak chcesz szybki
    motocykl, typowy na asfalt, to zapomnij o Trampku, jak kręci Cię zjazd
    na boczne drogi, w miarę przyzwoite pokonywanie asfaltów dalekie podróże
    czy od czasu do czasu "szaleństwo" na miękkim, to będzie strzał w 10.

    Przy podróżowaniu w 2 osoby zdecydowanie za mało mocy, co potwierdza
    bardzo dużo osób, ja się nie wypowiadam, bo... dla motocykl jest 1
    osobowy... ;)

    To typowy osiołek, nie jest zbyt szybki, nie powala urodą, ale poradzi
    sobie wszędzie bez względu na nawierzchnię czy nawet jej kompletny
    brak... ;)

    > Ale silniki rzeczywiscie musza byc OK skoro lata po Albaniach, Marokach
    > i takie tam..

    Niezbyt mocny, w 600 zamyka się w 5, chyba, że chcesz dzidować, to
    wciągnie więcej (650 chla ok. litra więcej)
    Cholernie trwały i bardzo prosty w obsłudze z dużymi przebiegami do
    rożnych regulacji czy zmian oleum. Dla przykładu zawory 24tys, olej
    12tys, co jest też ważne, bo mało upierdliwe (i niedrogie!!).


    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: