-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: falco <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
Date: Sun, 06 Nov 2011 10:08:26 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 53
Message-ID: <j95iqd$v62$1@news.icm.edu.pl>
References: <j9462u$1mp$1@news.onet.pl> <j94e27$iok$1@news.icm.edu.pl>
<j94l60$rvj$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: ""
NNTP-Posting-Host: 87-207-128-230.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1320570509 31938 87.207.128.230 (6 Nov 2011 09:08:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Nov 2011 09:08:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j94l60$rvj$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:647809
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-06 01:42, marider pisze:
> Ja tam sie nie znam na trampkach ale mnie niebosieznie wk... wibracje
> kierownicy i trzepotanie przy ok 4-5 tys obr przez te gumowe podkladki
> czy cos co tam ma pod mocowaniami
Ja na innych motocyklach w ogóle się nie znam... ;) a Trampka wciąż się
uczę, ale nie wiem o jakich wibracjach (i przy jakich prędkościach)
mówisz. Jeśli powyżej 130, to owszem, wtedy ze względu na jego wysokość
i nie oszukujmy się niezbyt dopasowaną sylwetkę do szybkiej jazdy po
autostradzie wyczuwa się wyraźne wibracje motocykla. Jednak ja bardziej
cxzuję na podnóżkach czy wysokiej szybie (z deflektorem), na kierownicy
czy dłoniach nie mam charakterystycznego mrowienia. Wszystko zależy też
od stanu motocykla...
Sam uwielbiam jeździć (po twardym) z prędkościami ok. 120, wtedy jest
jeszcze spokój a i tak w miarę szybko przemieszczam się tam gdzie chcę.
Owszem szybciej też jeżdżę na "autostradach", ale to już nie ten komfort
a właściwie jego brak. Trampek jak to już było wiele razy udowodnione w
przeróżnych testach (konstrukcja robiona od ok. 20 lat) w żadnej próbie
(teren, asfalt, itp.) nie jest mistrzem, ale za to w każdych, dosłownie
każdych warunkach otrzymuje bardzo mocną "czwórkę" (w starej skali, gdy
piątka była szczytem marzeń w mojej podstawówce... ;) )
Jak dla mnie, ideałem byłoby pokonywanie typowych autostrad ze spokojem
przy 140, ale wszystko jest sprawą kompromisu. Jak chcesz szybki
motocykl, typowy na asfalt, to zapomnij o Trampku, jak kręci Cię zjazd
na boczne drogi, w miarę przyzwoite pokonywanie asfaltów dalekie podróże
czy od czasu do czasu "szaleństwo" na miękkim, to będzie strzał w 10.
Przy podróżowaniu w 2 osoby zdecydowanie za mało mocy, co potwierdza
bardzo dużo osób, ja się nie wypowiadam, bo... dla motocykl jest 1
osobowy... ;)
To typowy osiołek, nie jest zbyt szybki, nie powala urodą, ale poradzi
sobie wszędzie bez względu na nawierzchnię czy nawet jej kompletny
brak... ;)
> Ale silniki rzeczywiscie musza byc OK skoro lata po Albaniach, Marokach
> i takie tam..
Niezbyt mocny, w 600 zamyka się w 5, chyba, że chcesz dzidować, to
wciągnie więcej (650 chla ok. litra więcej)
Cholernie trwały i bardzo prosty w obsłudze z dużymi przebiegami do
rożnych regulacji czy zmian oleum. Dla przykładu zawory 24tys, olej
12tys, co jest też ważne, bo mało upierdliwe (i niedrogie!!).
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.11 11:48 revell
- 07.11.11 12:00 falco
- 08.11.11 08:20 marcinu
- 08.11.11 22:07 Kuczu
- 09.11.11 07:29 Jasio
- 09.11.11 09:25 AZ
- 09.11.11 12:32 Kamil Nowak 'Amil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz