  • 1. Data: 2011-11-04 20:38:30
    Temat: obróbka igłą
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    http://forum.yamahaxt.pl/viewtopic.php?f=44&t=816#p5
    115

    ...i dlatego ci których stać na kupno fabrycznie nowego moto mogą spać
    spokojnie i nie muszą się zastanawiać się czy poprzedni właściciel nie
    naprawiał w równie pomysłowy sposób np. silnika.

    --
    Z pozdrowieniem dla potencjalnych nabywców białej TTR z Torunia
    nalesnik

  • 2. Data: 2011-11-05 06:53:57
    Temat: Re: obróbka igłą
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-04 21:38, nalesnik pisze:
> [...]
    > spokojnie i nie muszą się zastanawiać się czy poprzedni właściciel nie
    > naprawiał w równie pomysłowy sposób np. silnika.

    Ej, a co jest wszczonsajoncego w podziurawieniu powloki lakierniczej na
    plastikowym zbiorniku paliwa ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2011-11-05 16:01:28
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "nalesnik" napisał w wiadomości grup
    > czy poprzedni właściciel nie naprawiał w równie pomysłowy sposób np.
    > silnika.

    Te igly to jest nic! Wejdz sobie na strone Zbyszka http://motocraft.pl/
    (serwis yamahy w lubuskim), tam w dzial "motocykl uzywany" - tam masz
    galerie smaczkow:)

    Dla nieklikatych:
    - uszczelki na czerwony silikon
    - zebatki bez zebow
    - pekniety lancuch rozrzadu, bo do napinacza dospawana byla nakretka
    - poklejona membrana od gaznika
    - i kilka innych

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2011-11-05 18:49:05
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    nalesnik wrote:
> [...]
    > spokojnie i nie muszą się zastanawiać się czy poprzedni właściciel nie
    > naprawiał w równie pomysłowy sposób np. silnika.

    Ale zrozumiales to co tam bylo napisane czy tak piszes z nudow i bez sensu?

    Tmek

  • 5. Data: 2011-11-06 00:37:14
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-05 19:49, Tmek pisze:
    115

    > Ale zrozumiales to co tam bylo napisane czy tak piszes z nudow i bez sensu?

    Widac nie zna patentow jakie sie robi tez w ASO. Albo sie z takimi nie
    spotkal. Polak potrafi ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 6. Data: 2011-11-06 12:47:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-06 14:38, nalesnik pisze:

    > No takiego nie znałem, ani zbiorników przepuszczających benzynę/opary.
    > Odpowietrznik na korku od wlewu ma widać dla lansu.

    Bo to bzdura jest kosmiczna

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!