  • 11. Data: 2004-02-02 21:21:52
    Temat: Re: Tpnet<->Futuro i Tpnet<->Gazeta.pl
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:

    > mam dokladnie to samo, pingi po 20ms, 0 loss, a strona laduje sie jakby
    > chciala a nie mogla.
    >
    > pozdro.

    zapomnialem dodac ze lacza nie mam z tp tylko z netii.

  • 12. Data: 2004-02-02 23:00:28
    Od: "Japicar - News" <j...@c...one.pl>

    > A tak z ciekawości - co Ci konkretnie _wolno_ działa?
    > Jaka strona, co klikasz. Może być na priva.

    Przemku, Szczecinskie Regionalne mi sie laduje jak krew z nochala. Via IDSL
    TPSA, pingi są OK!

    Jap

  • 13. Data: 2004-02-03 00:42:14
    Od: User <t...@n...as>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > A tak z ciekawości - co Ci konkretnie _wolno_ działa?
    > Jaka strona, co klikasz. Może być na priva.

    http://www.gazeta.pl/forum
    Fatalnie dziala. Przestalem czytac przez to ze takie wolne.
    Lacze to iDSL + squid, ale po laczach pol34 + squid jest to samo. Pingi jw.
    ~20ms.

    p.

  • 14. Data: 2004-02-03 06:33:45
    Od: Marcin Zięba <p...@l...at.sig>

    On Mon, 02 Feb 2004 21:34:55 +0100, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Z domu (Neostrada) i drugiego domu (Netia) potwierdzilem, ze jest tak
    > samo. We wszystkich przypadkach uzywam squida, jesli to cos zmienia.

    Pomaga server_persistent_connections off w squidzie, przynajmniej u
    mnie.

    --
    Marcin Zięba | piaskowy at irc dot pl
    "RIP is irrelevant. Spoofing is futile. Your routes will be aggregated.

  • 15. Data: 2004-02-04 08:27:52
    Od: "gito" <g...@c...pl>

    > : To samo tyczy sie portalu gazeta.pl
    >
    > Akurat to o niczym nie swiadczy, bo oni maja superwolne serwery.

    hmm a mi laduje sie bardzo szybko
    (lacze z telenergo), zarowno z proxy jak i bez.

  • 16. Data: 2004-02-19 00:46:36
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:
    > Fakt, gazeta.pl u mnie tez dosc wolno dziala, ale nie wyglada to na
    > opoznienia zwiazane z siecia.

    To nie są opóźnienia związane z siecią, ani wspomnianym Oraclem,
    tylko z serwerami marki Bea Web(not)logic, obecnie w wersji 8.1.

    *sigh*

    d.