  • 1. Data: 2004-02-01 18:05:32
    Temat: Wirusy
    Od: "Kapa" <c...@o...pl>

    Co sądzicie o wirusach paraliżujących świat?

  • 2. Data: 2004-02-01 18:24:16
    Temat: Re: Wirusy
    Od: owz <o...@N...pl>

    Dnia 1 Feb 2004 19:05:32 +0100, Kapa <c...@o...pl> napisał:

    > Co sądzicie o wirusach paraliżujących świat?

    Myślę, że nie powinno się karmić troli...

    --
    owz

  • 3. Data: 2004-02-01 19:19:24
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Kapa <c...@o...pl> wrote:
    > Co sądzicie o wirusach paraliżujących świat?

    Tak swoja droga

    [lukasz@lt lukasz]$ host -t soa sco.com
    sco.com SOA ns.calderasystems.com. hostmaster.caldera.com. 2004020103 3600 900
    604800 1800

    [lukasz@lt lukasz]$ host -t ns sco.com
    sco.com name server c7ns1.center7.com.
    sco.com name server ns.calderasystems.com.
    sco.com name server ns2.calderasystems.com.
    sco.com name server nsca.sco.com.

    Host www.sco.com not found: 3(NXDOMAIN)
    [lukasz@lt lukasz]$ host www.sco.com ns.calderasystems.com
    Using domain server:
    Name: ns.calderasystems.com
    Address: 216.250.130.1#53
    Aliases:

    Host www.sco.com not found: 3(NXDOMAIN)

    --
    *[ ŁT ]*

  • 4. Data: 2004-02-01 19:47:44
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bvjjfs$g1o$1@lt.wsisiz.edu.pl> Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Host www.sco.com not found: 3(NXDOMAIN)

    No wlasnie tez zauwazylem ;> Swoja droga ciekawe co wymysli M$.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 5. Data: 2004-02-01 20:05:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:slrnc1qm09.gvj.admin@seth.e-wro.net>
    dnia 1 luty 2004, Tomasz Paszkowski wstukał(a)

    > No wlasnie tez zauwazylem ;> Swoja droga ciekawe co wymysli M$.

    IMO wykorzysta - całkiem przez przypadek ;) - jakiś kolejny backdoor i
    zdosuje swoich i sco oponentów.

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 6. Data: 2004-02-01 20:40:03
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <1...@i...dyndns.org.invalid> 'Tom N' napisał(a):

    > IMO wykorzysta - całkiem przez przypadek ;) - jakiś kolejny backdoor i
    > zdosuje swoich i sco oponentów.

    W sumie M$ ma tylu programistow, to az dziw bierze ze na szybko nie
    napisali worm-a skanujacego siec w poszukiwaniu MyDoom.B, i czyszczeniu
    kompow z niego. Przy takiej skali infekcji dezinfekcja byla by jescze
    szybsza.

    Mogli by przynajmniej opracowac takie narzedzie dla ISP, dzieki ktoremu
    automatycznie dezinfekowalo by sie swoich klientow :)

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 7. Data: 2004-02-01 21:00:40
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@e...net> napisał w wiadomości > W
> [...]
    > napisali worm-a skanujacego siec w poszukiwaniu MyDoom.B, i czyszczeniu
    > kompow z niego. Przy takiej skali infekcji dezinfekcja byla by jescze

    mnie bardziej dziwi to ze nie zdazyli wypuscic jakiejkolwiek laty na to
    cholerstwo ... pewnie lata wyjdzie za ... hmmm, miesiac ;)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 8. Data: 2004-02-01 22:15:40
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Tomasz Paszkowski <a...@e...net> napisał(a):

    > No wlasnie tez zauwazylem ;> Swoja droga ciekawe co wymysli M$.

    Zaplaci odpowiednia sume Akamai, zeby to wzieli do siebie.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 9. Data: 2004-02-01 22:31:24
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > W sumie M$ ma tylu programistow, to az dziw bierze ze na szybko nie
    > napisali worm-a skanujacego siec w poszukiwaniu MyDoom.B, i czyszczeniu
    > kompow z niego.

    Była podobna próba zwalczania epidemii wirusa Blaster w połowie 2003.
    Skutki wypuszczenia "Blaster, rev D" były jeszcze gorsze od epidemii
    samego wirusa...

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 10. Data: 2004-02-01 22:39:41
    Temat: Re: Wirusy [OT]
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Sun, 01 Feb 2004 19:47:44 +0000, Tomasz Paszkowski wrote:

    > No wlasnie tez zauwazylem ;> Swoja droga ciekawe co wymysli M$.

    [epsilon@dhalvasdra ~]$ host www.microsoft.com
    www.microsoft.com is an alias for www.microsoft.akadns.net.

    Jak widac, MS uzywa akamai, ktore nota bene chodzi na linuksie. Wiec jesli
    SCO by chcialo je zastosowac to wpierw musialo by nawysylac troche
    rachunkow ;-)... Wracajac do MS: dnsy stoja w akamai ale www nie. Nalezy
    sie spodziewac, ze przerzuca sie jednak na CDN, podobnie jak podczas
    blasterowego ataku.

    polecam ciekawy artykul na temat wspomnianego problemu CDN-linux-SCO
    http://news.netcraft.com/archives/2004/01/29/sco_leg
    al_case_poses_a_conundrum_on_how_it_should_defend_a_
    ddos.html

    +e