  • 1. Data: 2004-02-02 16:34:28
    Temat: Tpnet<->Futuro i Tpnet<->Gazeta.pl
    Od: Rafaik <r...@m...com.pl>

    Witam
    Mam pytanko strony korzystajace z laczy futuro laduja sie strasznie
    wolno czym to jest spowodowane ? Bo z tego co wiem to futuro to chyba
    dobry ISP. To samo tyczy sie portalu gazeta.pl

    Dzieki
    Pozdrawiam
    Rafaik

  • 2. Data: 2004-02-02 17:17:54
    Temat: Re: Tpnet<->Futuro i Tpnet<->Gazeta.pl
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Rafaik wrote:

    > To samo tyczy sie portalu gazeta.pl

    energis/atman + gix i asterix

    m.

  • 3. Data: 2004-02-02 17:30:32
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Marcin Strzyzewski <m...@c...pl> napisał(a):

    > energis/atman + gix i asterix

    Fakt, gazeta.pl u mnie tez dosc wolno dziala, ale nie wyglada to na
    opoznienia zwiazane z siecia.

    Server: Oracle9iAS/9.0.2 Apache Oracle9iAS-Web-Cache/9.0.3.0.0 (N)

    Oracle AS zbyt szybki to raczej nie jest.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 4. Data: 2004-02-02 17:37:38
    Od: "jay saven" <d...@n...mail.me>

    r...@m...com.pl wrote:

    : To samo tyczy sie portalu gazeta.pl

    Akurat to o niczym nie swiadczy, bo oni maja superwolne serwery.

  • 5. Data: 2004-02-02 17:38:42
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Fakt, gazeta.pl u mnie tez dosc wolno dziala, ale nie wyglada to na
    > opoznienia zwiazane z siecia.

    no z takim laczem ;) raczej nie

    > Server: Oracle9iAS/9.0.2 Apache Oracle9iAS-Web-Cache/9.0.3.0.0 (N)
    >
    > Oracle AS zbyt szybki to raczej nie jest.

    na tej maszynie co chodzi _powinien_ byc szybki ;)

    m.

  • 6. Data: 2004-02-02 18:21:17
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl>

    Użytkownik Marcin Strzyzewski napisał:

    > na tej maszynie co chodzi _powinien_ byc szybki ;)

    ale chyba nie jest. ;)

    > m.

    Pozdrawiam,
    Madej

  • 7. Data: 2004-02-02 19:44:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > Fakt, gazeta.pl u mnie tez dosc wolno dziala, ale nie wyglada to na
    > opoznienia zwiazane z siecia.

    A tak z ciekawości - co Ci konkretnie _wolno_ działa?
    Jaka strona, co klikasz. Może być na priva.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 8. Data: 2004-02-02 19:53:06
    Od: Marcin Zięba <p...@l...at.sig>

    On Mon, 02 Feb 2004 18:30:32 +0100, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Fakt, gazeta.pl u mnie tez dosc wolno dziala, ale nie wyglada to na
    > opoznienia zwiazane z siecia.
    >
    > Server: Oracle9iAS/9.0.2 Apache Oracle9iAS-Web-Cache/9.0.3.0.0 (N)
    >
    > Oracle AS zbyt szybki to raczej nie jest.

    I nie lubi się ze squidem. (jakoś niebardzo respektuje ustawienia
    keepalive, co skutecznie spowalnia wyswietlenie strony).

    --
    Marcin Zięba | piaskowy at irc dot pl
    "RIP is irrelevant. Spoofing is futile. Your routes will be aggregated.

  • 9. Data: 2004-02-02 20:34:55
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > A tak z ciekawości - co Ci konkretnie _wolno_ działa?
    > Jaka strona, co klikasz. Może być na priva.

    Zazwyczaj czytam gazete kolo wczesnego popoludnia, wtedy
    wychodze przez w3cache.atman.pl. Klikam:

    http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/0,0.html

    i o tej porze sa klopoty z czasem generowania strony, mimo
    ze pingi mam na poziomie 2 ms. Pozniej przechodze do czytania Duzego
    Formatu, ktory dziala rownie wolno. Za to serwisy regionalne dzialaja
    calkiem sprawnie.

    Z domu (Neostrada) i drugiego domu (Netia) potwierdzilem, ze jest tak
    samo. We wszystkich przypadkach uzywam squida, jesli to cos zmienia.

  • 10. Data: 2004-02-02 21:19:00
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > A tak z ciekawości - co Ci konkretnie _wolno_ działa?
    > Jaka strona, co klikasz. Może być na priva.

    mam dokladnie to samo, pingi po 20ms, 0 loss, a strona laduje sie jakby
    chciala a nie mogla.

    pozdro.