  • 11. Data: 2011-01-25 10:34:21
    Temat: Re: Toyota Verso 2.0D - turbina niby działa, ale sam nie wiem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 21:36:42 +0100, marek wrote:
    >w kazdym szrocie
    >
    >daleko masz :P

    Szkoda. U mnie turbina gdzies wrednie schowana, chcialbym zobaczyc jak
    sobie radzisz "pod blokiem" :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-01-25 20:33:46
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    No więc pojechałem na hamownię, i oto wyniki:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59e7b4acaeb6ce96
    .html.

    Wygląda na to, że wszystko ok, a nawet delikatnie lepiej niż ok,
    parametry wg danych z Toyoty (patrzę na model nieco inny, bo z filtrem
    cząstek stałych, ale to chyba nie ma znaczenia):
    - Maksymalna moc [KM (kW)/obr./min] 126 (93)/3600
    - Maksymalny moment obrotowy [Nm/obr./min] 310/1800-2400.

    Czy faktycznie wykresy są w porządku?

    Pozostaje mi więc sprawdzić rezonans od obudowy filtra powietrza -
    został on już wcześniej dokręcony, ale ktoś mi jeszcze powiedział, że
    jakaś gąbka gdzieś jest i ona się wykrusza. Gdzie ta gąbka jest?

    Michał