  • 21. Data: 2011-01-09 05:20:46
    Temat: Re: Towar macany należy do macanta...
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Ja bym pojechała na PL. Konstytucji.

    Nie pytają, gdzie Ty byś sobie pojechała, tylko w którym punkcie Play w Wawie
    pozwalają macać telefon przed zakupem.

  • 22. Data: 2011-01-09 07:00:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kashmiri" napisał:

    > Nie pytają, gdzie Ty byś sobie pojechała, tylko w którym punkcie Play
    > w Wawie pozwalają macać telefon przed zakupem.

    Też nie. Pytanie dotyczyło tylko telefonów z Androidem i Bada, zarówno w
    punktach sprzedaży Play, jak i innych operatorów. Z macaniem włączonych
    aparatów "bezsystemowych" nie ma problemu nawet w salonach Germanosa, miła
    pani np. gotowa była przytargać i włączyć Pathfindera, ale żona wykazała
    wobec tego modelu całkowity désintéressement, może z powodu cena.

    JoteR

  • 23. Data: 2011-01-09 08:46:17
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    JoteR <j...@p...pl> dared to write:

    > Też nie. Pytanie dotyczyło tylko telefonów z Androidem i Bada, zarówno w
    > punktach sprzedaży Play, jak i innych operatorów. /.../

    Odpisuję @animce, a ona to ciężki przypadek pisania (na kilku grupach) wyłącznie o
    sobie, praktycznie bez związku z tematem. W sumie wahałem się, czy jej postu jak
    zwykle nie pominąć, ale dzisiaj nie mogłem się oprzeć.

    k.

  • 24. Data: 2011-01-09 13:12:56
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Tych salonow jest kupa, a nowe modele bywaja drogie.
    >
    > Poza tym nie po to wydajemy miliony na reklame, zeby klient macal
    > towar przed zakupem.

    W Decathlonie możesz wziąć narty z półki i je wypróbować za darmo. Potem
    trafiają tam z powrotem.
    Mają być tylko nieporysowane z góry. Itd, itp. Piszecie tu bzdury albo
    jeszcze konkurencja nie dobrała się
    takim sprzedawcom do dupy. Ślady użytkowania to wpis w pamięci - LOL.

  • 25. Data: 2011-01-09 14:00:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jan 2011 14:12:56 +0100, tl wrote:
    >W Decathlonie możesz wziąć narty z półki i je wypróbować za darmo. Potem
    >trafiają tam z powrotem.
    >Mają być tylko nieporysowane z góry. Itd, itp.

    No wiesz, dosc trudne jest nieporysowac nart z gory, a jeszcze
    trudniej nieporysowac z dolu.

    Polski Decathlon ?
    Tam sa tez narty bez wiazan, jak to masz wyprobowac?

    >Piszecie tu bzdury albo
    >jeszcze konkurencja nie dobrała się
    >takim sprzedawcom do dupy. Ślady użytkowania to wpis w pamięci - LOL.

    No widzisz - niektorym ludziom nie przetlumaczysz. Miala byc nowka
    sztuka a tu 15 minut rozmowy wykonano.
    A moze maja racje, bo to mikrofon zapluty, ekran tlusty itp ..

    J.

  • 26. Data: 2011-01-09 14:07:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 Jan 2011 00:25:11 +0100, Piotr M wrote:
    >Są do tego odpowiednie kanały i bardzo dobrze. Wszystkim to się opłaca.
    >Inaczej system by nie istniał. A istnieje dlatego, że jest pomyślany z
    >głową, a nie że bazuje na nieuczciwości sprzedawców.

    Bo ja wiem czy tacy nieuczciwi.
    Kupilem telefon, odbylem z niego dwie kontrolne rozmowy, pobawilem sie
    grami, sprawdzilem dzwonki, budziki, wytarlem .. uzywany czy nie ?

    >Istnieją outlety, refurbished, itd. Jak widać sprzedaż detaliczna jest
    >bardziej rozwinięta jak nam się wydaje.

    No jest. Moze tam ludzie bogatsi i zwraca 1%, moze producent do
    zwrotow doplaca, a moze brak takich co pomysla ze jak wezma i zwroca,
    to na drugi dzien moga kupic ten sam znacznie taniej :-)

    A czy wszyscy sa zadowoleni .. kto za to placi ?
    To w koncu kraj gdzie koszt przewozu promem jest uzalezniony od
    dlugosci urlopu i to sie na pewno komus nie podoba, ale nie maja
    innego wyjscia :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-01-09 14:09:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 06:20, kashmiri pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Nie pytają, gdzie Ty byś sobie pojechała, tylko w którym punkcie Play w Wawie
    pozwalają macać telefon przed zakupem.

    Mnie kiedyś pozwolili w Sadyba Best Mall, pozwalają/pokazują prawdziwe
    telefony przy PL. Konstytucji. Wkładają swoje karty SIM i pokazują.

    --
    animka

  • 28. Data: 2011-01-09 14:15:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 09:46, kashmiri pisze:
> [...]
    sobie, praktycznie bez związku z tematem. W sumie wahałem się, czy jej postu jak
    zwykle nie pominąć, ale dzisiaj nie mogłem się oprzeć.

    To trzeba było się powstrzymać jednak z trollowaniem. Po co się
    produkowałeś? Prosił cię ktoś o odpowiedź?

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-01-10 10:34:23
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > No wiesz, dosc trudne jest nieporysowac nart z gory, a jeszcze
    > trudniej nieporysowac z dolu.
    >
    > Polski Decathlon ?
    > Tam sa tez narty bez wiazan, jak to masz wyprobowac?

    Dół można porysować. Wiem bo syn tam pracuje.

    > No widzisz - niektorym ludziom nie przetlumaczysz. Miala byc nowka
    > sztuka a tu 15 minut rozmowy wykonano.
    > A moze maja racje, bo to mikrofon zapluty, ekran tlusty itp ..

    Wielu ludziom nie prztłumaczysz nawet prostych zależności finansowych i nie
    tylko ...
    Chcąc jednak utrzymać się na rynku trzeba czymś zaskakiwać trochę ryzykując.

  • 30. Data: 2011-01-10 10:36:49
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Bo ja wiem czy tacy nieuczciwi.
    > Kupilem telefon, odbylem z niego dwie kontrolne rozmowy, pobawilem sie
    > grami, sprawdzilem dzwonki, budziki, wytarlem .. uzywany czy nie ?

    A w ilu procentach zużyty, jak twoje "macanie" wpłynęło na stopień jego
    zużycia ? Jeśli zero to nieużywany.