  • 1. Data: 2014-09-08 05:56:05
    Temat: Toshiba microSD 16 GB za 25zl w Biedro
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Biedronka sprzedaje za 25zl karte MicroSDHC 16GB Toshiba. Klasa 10.
    Prawde mowiac zakupu nie rekomenduje (BODAJZE wolniejsze i mniejsze
    Toshiby sprzedawane kiedys w Biedronce byly awaryjne, przynajmniej w
    polaczeniu z Raspberry Pi, takowe historie majacza mi sie po glowie).
    Przynajmniej cena jest niska, a Biedro raczej nie sprawia problemow w
    razie reklamacji. Uzywac z rozwaga, by ewentualnie nie stracic zdjec z
    wakacji zycia badz ceremonii slubnej ;-)

    www.biedronka.pl/pl/product,id,2696,name,karta-toshi
    ba-microsd-16-gb-z-adapterem

    www.produkty-z-bdr.blogspot.com/2014/09/karta-toshib
    a-microsd-16-gb-z-biedronki.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2014-09-09 09:00:12
    Temat: Re: Toshiba microSD 16 GB za 25zl w Biedro
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-08 o 05:56, astro pisze:
    > Przynajmniej cena jest niska, a Biedro raczej nie sprawia problemow w
    > razie reklamacji.

    No to uważajcie na zdrapki, które dają chyba za każde wydane 50zł.
    Zdrapki to pułapka.

    Znajoma chciała zwrócić zegar ścienny (ostatnio były) bo po prostu nie
    działał. Pracownica B. powiedziała jej, że wzięła zdrapkę i w takiej
    sytuacji zwrotów nie ma, o czym jest informacja na stronie WWW :D

    Musiała się wykłócać i długo czekać, aż pracownica dodzwoni się gdzieś
    do szefostwa (niedziela była). Gdyby się uparli, byłaby zmuszona
    skorzystać z gwarancji bądź niezgodności z umową, a to by mogło potrwać...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-09-09 10:28:40
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-09-09 09:00, Miroo pisze:

> [...]
    > do szefostwa (niedziela była). Gdyby się uparli, byłaby zmuszona
    > skorzystać z gwarancji bądź niezgodności z umową, a to by mogło potrwać...

    Z tego co kojarzę to takie zwroty to wyłącznie dobra wola sprzedawcy i
    nie ma obowiązku wymienić/oddać pieniędzy.

  • 4. Data: 2014-09-09 11:28:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-09 10:28, twistedme wrote:

    > Z tego co kojarzę to takie zwroty to wyłącznie dobra wola sprzedawcy i
    > nie ma obowiązku wymienić/oddać pieniędzy.

    Jesli zakupiony towar nie dziala to sprzedawca laski nie robi,
    natomiast wciaz dziala normalnie odpowiedzialnosc sprzedawcy, ew. karta
    gwarancyjna (jesli dolaczono). Jedynie wymiana od reki albo zwrot
    pieniedzy przy pierwszym kontakcie (obojetnie czy mowa o sprzecie
    sprawnym czy wadliwym ale raczej zakladamy to drugie) to dobra wola
    sprzedawcy (albo taka polityka zeby nie tracic czasu ;).

    Zatem raczej nie ma tu zadnego dramatu - a bez wczytywania sie w calosc
    pierwszy post z watku brzmi dramatycznie niczym sprzedawca nie
    honorujacy zadnych praw konsumenckich.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2014-09-09 11:29:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    .. o drugi post chodzilo oczywiscie, przepraszam.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2014-09-10 14:33:53
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2014-09-09 11:28, elmer radi radisson pisze:

    > Jesli zakupiony towar nie dziala to sprzedawca laski nie robi,

    mylisz się!
    przeczytaj sobie ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej

    zwrot i oddanie kasy to wyłącznie dobra wola sprzedawcy, obowiązkiem
    jest "doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną
    naprawę albo wymianę na nowy"

  • 7. Data: 2014-09-10 15:07:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-10 14:33, Tadeusz wrote:

    > zwrot i oddanie kasy to wyłącznie dobra wola sprzedawcy, obowiązkiem
    > jest "doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną
    > naprawę albo wymianę na nowy"

    Owszem, jednakze w dalszym kroku, badz w sytuacji gdy naprawa lub
    wymiana jest niemozliwa czy "gdy naprawa albo wymiana narażałaby
    kupującego na znaczne niedogodności" mozna odstapic od umowy, wiec
    nalezy sie zwrot pieniedzy. Nie jest to wylacznie dobra wola.

    przeczytaj tez jeszcze raz to co napisal twistedme ("nie ma obowiązku
    wymienić/oddać pieniędzy"). Tego sie odnosila moja wypowiedz.
    Wlacznie ze slowem "wymienic".

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2014-09-11 09:04:42
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-09 o 11:28, elmer radi radisson pisze:
    > Zatem raczej nie ma tu zadnego dramatu - a bez wczytywania sie w calosc
    > pierwszy post z watku brzmi dramatycznie niczym sprzedawca nie
    > honorujacy zadnych praw konsumenckich.

    Oj tam dramatycznie. Nawet żadnego wykrzyknika nie było.
    To tylko ostrzeżenie.
    Wyobraź sobie że kupujesz w biedronce jakiegoś ciucha (spodnie, buty
    etc) z zamiarem przymierzenia w domu i zwrotu w razie czego. Pani w
    kasie informuje, że spoko, ma pan 5 dni na zwrot i jednocześnie daje
    zdrapkę. Jak się okaże, że spodnie ciasne to ich nie oddasz, bo wziąłeś
    zdrapkę "spróbuj jeszcze raz".
    Wg mnie to nie jest właściwe.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-09-22 09:44:18
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-11 o 09:04, Miroo pisze:

> [...]
    > kasie informuje, że spoko, ma pan 5 dni na zwrot i jednocześnie daje
    > zdrapkę. Jak się okaże, że spodnie ciasne to ich nie oddasz, bo wziąłeś

    Nawet coś na ten temat napisali + wyjaśnienia "Biedronki":
    http://www.strefabiznesu.pomorska.pl/artykul/wezmies
    z-zdrapke-nie-masz-prawa-do-reklamacji-kontrowersyjn
    a-loteria-biedronki