  • 1. Data: 2012-07-09 17:41:40
    Temat: FJ
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    no hej,

    Tak wyszło że kupuję FJ 1200 od kolegi, stało toto z 4 lata. Gaźniki
    wyczyścił i ładnie pali. Niby 71 tys. przebiegu, 88, czyli początek
    produkcji. Ogólnie ładna sztuka, zadbana, nie leżała, tylko lakiernik był
    daltonistą ale sobie poradzę. Nie stuka, nie puka, na motorach się znam,
    miałem ich sto. Mimo wszystko awaryjne cechy szczególne przy oględzinach
    mile widziane. Miał ktoś?

    zdrowie

  • 2. Data: 2012-07-09 18:48:35
    Temat: Re: FJ
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-09 17:41, maverik pisze:
> [...]
    > był daltonistą ale sobie poradzę. Nie stuka, nie puka, na motorach się
    > znam, miałem ich sto. Mimo wszystko awaryjne cechy szczególne przy

    Fajny sprzecik byl x lat temu - http://tinyurl.com/bta8vjl :)

    Przyjrzalbym sie ukladowi wydechowemu - lubia rdzewiec i raz padly w
    "mojej" FJcie impulsatory ale wymienilem i bylo OK, poza tymi pierdolami
    nic sie nie dzialo przez 2 lata a licznikowe leciala nieraz ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 3. Data: 2012-07-09 20:34:25
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "mojej" FJcie impulsatory ale wymienilem i bylo OK, poza tymi pierdolami
    > nic sie nie dzialo przez 2 lata a licznikowe leciala nieraz ;)

    kupiłem, zadowolony, zrobiłem z 50 km, głowica trochę cyka ale to olejak
    więc pewnie tak ma być, suzuki chodzi głośniej

  • 4. Data: 2012-07-10 09:23:21
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kupiłem, zadowolony, zrobiłem z 50 km, głowica trochę cyka ale to olejak
    > więc pewnie tak ma być, suzuki chodzi głośniej

    Jaki olejak. To wozduchem chlazene. A głowice w nich cykały zawsze i
    wszędzie więc sie nie przejmuj.
    Sprzęt nie do zajechania.

    --
    OGONek~

  • 5. Data: 2012-07-10 09:25:25
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    > kupiłem, zadowolony, zrobiłem z 50 km, głowica trochę cyka ale to olejak
    > więc pewnie tak ma być, suzuki chodzi głośniej

    Od modelu 1200 miałem wszytkie jego gatunki :-) Łącznie z tą z ABS-em. Potem
    jeszcze koledzy i koledzy kolegów na nich jeździli. Trochę oleju zawsze
    brały ale ten typ tak ma.

    --
    OGONek~

  • 6. Data: 2012-07-10 10:52:35
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Jaki olejak. To wozduchem chlazene. A głowice w nich cykały zawsze i
    > wszędzie więc sie nie przejmuj.
    > Sprzęt nie do zajechania.

    no powietrzem i olejem, chyba ze mi ktos zarabal chlodnice ;-) Narazie
    jestem zadowolony, pomaluje jakos ladnie i bedzie jak nowka salonowa

  • 7. Data: 2012-07-10 12:27:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 10:52, maverik pisze:

    > no powietrzem i olejem, chyba ze mi ktos zarabal chlodnice ;-) Narazie
    > jestem zadowolony, pomaluje jakos ladnie i bedzie jak nowka salonowa

    Nie, tylko powietrzem. Olejaki to byly Suzuki ktore mialy SACS czyli
    Suzuki Advanced Cooling System gdzie w glowicy byly dodatkowe kanaly
    olejowe do jej chlodzenia.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2012-07-10 12:33:47
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-10 12:27:15 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Nie, tylko powietrzem. Olejaki to byly Suzuki ktore mialy SACS czyli
    > Suzuki Advanced Cooling System gdzie w glowicy byly dodatkowe kanaly
    > olejowe do jej chlodzenia.

    Ale wiele motocykli, w tym i FJ, ma zewnętrzną chłodnicę oleju, stąd
    niektórzy wołają na to chłodzenie olejowe.

    de Fresz

  • 9. Data: 2012-07-10 13:04:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 12:33, de Fresz pisze:

    > Ale wiele motocykli, w tym i FJ, ma zewnętrzną chłodnicę oleju, stąd
    > niektórzy wołają na to chłodzenie olejowe.

    Nietoperz ma skrzydla a nie jest ptakiem.

  • 10. Data: 2012-07-10 13:31:44
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nietoperz ma skrzydla a nie jest ptakiem.

    w instrukcji napisane powietrzem i olejem