  • 11. Data: 2013-05-05 13:50:59
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/05/2013 12:23 PM, DoQ wrote:

    > Nie pokazałeś dywaników, a tam pewnie słoma i chlew!!
    >
    > Pozdr.

    Nie pamiętam, abym Ciebie gdzieś podwoził ;)

  • 12. Data: 2013-05-05 14:59:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 May 2013 09:30:24 +0200, m...@i...pl napisał(a):
    > Tak może być?
    > http://imageshack.us/a/img855/6554/img4419aw.jpg

    Schowek, pokaz co w schowku :-)

    P.S. Auto zarejestrowane na 5 osob ?

    J.

  • 13. Data: 2013-05-05 15:02:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 May 2013 01:01:45 +0200, scobowski napisał(a):
    > Bo mi się zachciało posprzątać, nie czekając na kolejkę w mojej

    Auto sluzy do jezdzenia, a nie do sprzatania :-)

    > http://scob.pl/e-ni/wp-content/uploads/2013/05/2013-
    04-28-18.17.17.jpg
    > Ktoś się jeszcze pochwali (nie)porządkiem?

    Fuj, bogata skora i ohydny gumowy ... no przeciez nie dywanik :-)

    A tak po prawdzie - to jak ktos turystyke lubi, to trudno utrzymac
    czystosc w samochodzie, wczoraj pogoda byla ladna, ale i tak blota
    nanioslem :-(

    J.

  • 14. Data: 2013-05-05 15:29:59
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Auto nie muzeum, nie oglądaniu służy.

  • 15. Data: 2013-05-05 16:17:37
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 13:50, m...@i...pl pisze:
    > Nie pamiętam, abym Ciebie gdzieś podwoził ;)

    Ja też, bo w życiu nie wsiadłbym do takiego chlewu! :)

    Pozdr.

  • 16. Data: 2013-05-05 16:18:30
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-05-05 13:25, t? pisze:

    > Tapicerka jest fajna, ale co tam robią te obleśne, czarne, gumowe
    > "dywaniki"? Dlaczego ludzie szpecą sobie auta takim gównem? I do czego to
    > właściwie służy? Nie potrafię sobie wyobrazić żadnego racjonalnego
    > zastosowania tak obleśnych "dywaników" dla osoby, która nie ma problemów
    > z trzymaniem moczu.

    A potrafisz sobie wyobrazić na przykład roztapiający się zimą śnieg z
    butów?

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 17. Data: 2013-05-05 17:26:25
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ja też, bo w życiu nie wsiadłbym do takiego chlewu! :)

    Słusznie. Podobno megrims wozi wurst szejsetą. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2013-05-05 17:49:45
    Od: tá´Ź

    Mumin wrote:

    > A potrafisz sobie wyobrazić na przykład roztapiający się zimą śnieg z
    > butów?

    To jest jeden z mitów. Jeździłeś kiedykolwiek zimą z dobrymi,
    materiałowymi dywanikami?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2013-05-05 17:55:57
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/05/2013 05:26 PM, t? wrote:

    > Słusznie. Podobno megrims wozi wurst szejsetą. :/

    no kto to widział

  • 20. Data: 2013-05-05 18:06:09
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 17:26, t? pisze:
    > Słusznie. Podobno megrims wozi wurst szejsetą. :/

    W Ustrzykach mówią, że megrims jest serowarem i ma mini wędzarnie w
    bagażniku.

    Pozdr.