  • 121. Data: 2010-01-24 13:04:52
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hjbq01$b3g$1@inews.gazeta.pl:

    > Przez 10 lat 3,5cala z 240x320 bylo ok a teraz nagle pikseloza.

    To zawsze była pikselowa.

    > Wybacz posiadacze Omnii I z WQVGA jakos pikseli nie widza na 3,2cala.

    Widać. Rozdzielczość jest za mała na te 3.2"

    > 28 juz chyba wyszlo.

    No to teraz mamy jasność czemu ci się zdaje że aplikcja na ipoo jest wiecej
    niż na WM. Rozumiesz teraz czemu ludzie mają cię za oszołoma trola?
    (pewnie nie).

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 122. Data: 2010-01-24 13:36:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Widać. Rozdzielczość jest za mała na te 3.2"

    Tak oczywiscie ...

    > No to teraz mamy jasność czemu ci się zdaje że aplikcja na ipoo jest wiecej
    > niż na WM. Rozumiesz teraz czemu ludzie mają cię za oszołoma trola?
    > (pewnie nie).

    Ach rozumiem ty kupujesz mleko w bramie. a Telefony na stadionie.
    Wybacz sa tacy co uwazaja to za smieszne by aplikacje dla dziurawego jak
    sito systemu kupowac na bazarze

  • 123. Data: 2010-01-25 08:23:56
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > iphoneOS jest SYSTEMEM WIELOZADANIOWYM

    W którym w tle może działac tylko player mp3?
    Wiesz, ja w moją omnie moge wgrac androida, ty możesz w nieswoim iphone
    zrobić Jailbreaka. Ale to nie znaczy że Omnia to fon z androidem, a iphone ma
    multitasking.

    > Ale moze rozroznisz architekture systemu od "oprogramowania
    > dodatkowego".

    Architekture która uniemozliwia stosowanie rozwiązań programowych?

    > Oczywiscie i pewnie dlatego ipod Touch powstal po iphonie :)

    Tak, ipod touch wyszedł na rynek po iphone. Ale sa ipod jest starszy niż
    iphone.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 124. Data: 2010-01-25 08:32:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > W którym w tle może działac tylko player mp3?

    A wystarczylo zrobic ps w terminalu by sie przekonac ze bzdury piszesz.
    Tak SDK nie pozwala na odeslanie programu w tlo, jest to celowe bo
    telefon ma byc szybki a nie ma wedlug Appla uzasadnienia by cos
    siedzialo w pamieci gdy nie ma takiej potrzeby bo wszystko rozwiazuje PNS

    > Architekture która uniemozliwia stosowanie rozwiązań programowych?

    Tak wlasnie wszystkie nowoczesne systemy operacyjne zabraniaja aplikacji
    wrzucania sterownikow w obszar jadra. Widziales zawieszonego
    kiedykolwiek Androida lub iphona ?

    > Tak, ipod touch wyszedł na rynek po iphone. Ale sa ipod jest starszy niż
    > iphone.

    Ktore nie maja nic wspolnego z iphoneOS, wiec sa tutakj wyciagniete jak
    gliniane tabliczki Mojzesza w celu udowodnienia iz sa lepsze niz papier

  • 125. Data: 2010-01-25 09:01:59
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.01.2010 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:

    > Ktore nie maja nic wspolnego z iphoneOS, wiec sa tutakj wyciagniete jak
    > gliniane tabliczki Mojzesza w celu udowodnienia iz sa lepsze niz papier

    Jak masz na myśli te z dekalogiem, to były kamienne tablice, nie gliniane :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 126. Data: 2010-01-25 10:36:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 09:32:17 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    >telefon ma byc szybki a nie ma wedlug Appla uzasadnienia by cos
    >siedzialo w pamieci gdy nie ma takiej potrzeby bo wszystko rozwiazuje PNS

    A co to jest PNS ?

    Bo mnie sie bardzo podoba jak nawigacja zapisuje trase z gps, a ja
    ksiazke czytam, rozmawiam, lub zdjecia robie ..

    Albo chodza trzy aplikacje, jedna dzeli gps, druga nawiguje, a trzecia
    zapisuje trase.

    J.

  • 127. Data: 2010-01-25 15:10:59
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjhidh$ed4$1@news.onet.pl:

    > Ach rozumiem ty kupujesz mleko w bramie. a Telefony na stadionie.

    Nie widze związku. Skąd nagle wytrzasnąłęś mleko brame i stadiony?
    Co to ma wspólnego z twoją metodologią liczenia aplikacji dla WM.
    Przypominam że wg ciebie aplikacji dla WM jest 28("chyba").

    Nadal tylko potęgujesz opinie tobie jako oszołomi...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 128. Data: 2010-01-26 09:25:59
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjjl16$23t$1@inews.gazeta.pl:

    > A wystarczylo zrobic ps w terminalu by sie przekonac ze bzdury piszesz.

    Tak jak pisałem. A ja sobie moge androida wgrac, ale to nie zrobi z Omnii
    fona z androidem.

    > Tak SDK nie pozwala na odeslanie programu w tlo, jest to celowe bo

    Czy celowe czy nie fakt jest faktem. Nie skorzystasz z aplikacji który mogą
    działac w tle. Żadne program nie nagra ci rozmowy, ani nie nie odrzuci
    połaczenia od niechcianych numerów.

    > Tak wlasnie wszystkie nowoczesne systemy operacyjne zabraniaja aplikacji
    > wrzucania sterownikow w obszar jadra.

    Mnie na systemach uczyli że tylko dziadwoskie systemy mają takie
    ograniczenie. Porządny system jest oparty na mickro jądrze i sterowniki mogą
    działać w warstwie jądra.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 129. Data: 2010-01-26 13:25:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Jak masz na myśli te z dekalogiem, to były kamienne tablice, nie gliniane :)

    Jak mogly byc kamienne jak sie jedna potłukła :)

  • 130. Data: 2010-01-26 13:26:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > A co to jest PNS ?

    Push Notification Service

> [...]
    > ksiazke czytam, rozmawiam, lub zdjecia robie ..
    > Albo chodza trzy aplikacje, jedna dzeli gps, druga nawiguje, a trzecia

    A do czego ci ta trasa podczas czytania ksiazki ?