  • 131. Data: 2010-01-26 13:28:13
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjhidh$ed4$1@news.onet.pl:

    > Nie widze związku. Skąd nagle wytrzasnąłęś mleko brame i stadiony?
    > Co to ma wspólnego z twoją metodologią liczenia aplikacji dla WM.
    > Przypominam że wg ciebie aplikacji dla WM jest 28("chyba").
    Licze aplikacje w naturalnym sklepie za ktore producent systemu bierze
    odpowiedzialnosc.

    Rynek aplikacji mobilnych przychody. Apple 99,4% dziekuje za uwage

    To gdzie te aplikacje na WM... w bramach w ktorych nikt nie kupuje i
    slusznie

  • 132. Data: 2010-01-26 13:30:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Czy celowe czy nie fakt jest faktem. Nie skorzystasz z aplikacji który mogą
    > działac w tle. Żadne program nie nagra ci rozmowy, ani nie nie odrzuci
    > połaczenia od niechcianych numerów.

    Ale widziales top aplikacje w polskim appstore o nazwie Sloochaj jak
    najbardziej dziala w tle...

    > Mnie na systemach uczyli że tylko dziadwoskie systemy mają takie
    > ograniczenie. Porządny system jest oparty na mickro jądrze i sterowniki mogą
    > działać w warstwie jądra.

    Kazdy sterownik dziala w warstwie jadra pytanie jest SKAD POCHODZI.
    W wypadku iphona i Androida zawsze jest czescia blogoslawiona przez
    Apple/Google a nie od producenta sprzetu instalowany od czapy

  • 133. Data: 2010-01-26 13:43:01
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.01.2010 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:

    > Jak mogly byc kamienne jak sie jedna potłukła :)

    Tak, w Monty Pythonie :) jedna z trzech.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 134. Data: 2010-01-26 13:45:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > A do czego ci ta trasa podczas czytania ksiazki ?

    iProste, lecisz samolotem, chcesz zapamiętać ścieżkę lotu _I_ w tym
    czasie czytać książkę, PNS tego _nie_ załatwia, musisz mieć rejestrator
    gps w tle, a ebook reader na froncie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 135. Data: 2010-01-26 13:52:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > iProste, lecisz samolotem, chcesz zapamiętać ścieżkę lotu _I_ w tym
    > czasie czytać książkę, PNS tego _nie_ załatwia, musisz mieć rejestrator
    > gps w tle, a ebook reader na froncie.

    Ale po co ... ci ta trasa zbierasz mile czy jak :) A wystarczylo
    otworzyc Jeppesena i bys wiedzial ktoredy lecisz

  • 136. Data: 2010-01-26 14:03:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Ale po co ... ci ta trasa zbierasz mile czy jak :) A wystarczylo
    > otworzyc Jeppesena i bys wiedzial ktoredy lecisz

    Nie rozumiem czemu nie zapytałeś o sens czytania, czy w ogóle lotu.
    Samolot to nie program leci, zbacza z trasy, kołuje itd, chcę wiedzieć
    dla frajdy, jak i czytać książkę, ale widać tego nie zrozumiesz.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 137. Data: 2010-01-26 14:05:10
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Ale po co ... ci ta trasa zbierasz mile czy jak :) A wystarczylo
    > otworzyc Jeppesena i bys wiedzial ktoredy lecisz

    Po za tym czym otworzyć na 10km pułapu? gprs czy 3g? dla ułatwienia nad
    morzem :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 138. Data: 2010-01-27 08:37:56
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Ale widziales top aplikacje w polskim appstore o nazwie Sloochaj jak
    > najbardziej dziala w tle...

    Tia, ale to nadal player mp3. Pisałem że iphoone ma osa któryp otrafi tylko w
    tle mp3 grać. Ty to tylko potwierdzasz.

    > Kazdy sterownik dziala w warstwie jadra pytanie jest SKAD POCHODZI.
    > W wypadku iphona i Androida zawsze jest czescia blogoslawiona przez
    > Apple/Google a nie od producenta sprzetu instalowany od czapy

    Znaczy jak takie HTC włacza w warstwe jądra sterownik do grafiki pod Androida
    to jest ok, ale już jak w ten sam sprzet te samo HTC włacza w warstwie
    sterownik do grafiki pod WM to już jest "od czapy"?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 139. Data: 2010-01-27 08:40:41
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Sergiusz Rozanski <w...@s...com> Odpowiedz na
    b.com.pl:

    > Tak, w Monty Pythonie :) jedna z trzech.

    A nie u Mela Brooksa w Historia świata: Część I ?
    "Daje wam te 15...10 przykazań"

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 140. Data: 2010-01-27 08:43:41
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjmqo2$3f8$3@inews.gazeta.pl:

    > Licze aplikacje w naturalnym sklepie za ktore producent systemu bierze
    > odpowiedzialnosc.

    To ile aplikacji wg ciebie jest na Windows XP ? Pewnie 0 powiesz?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski