  • 1. Data: 2013-03-26 18:09:33
    Temat: To sie nazywa unik, pewnie w domu gra w FPSy
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    refleks:
    http://www.liveleak.com/view?i=530_1364311761

    i telefon działa :)

    bonus:
    http://www.liveleak.com/view?i=757_1364311680
    szkoda że nie jechał 200 w takich warunkach, a później szkoda że jeszcze
    namiotu nie rozbił na środku jezdni

  • 2. Data: 2013-03-26 19:18:27
    Temat: Re: To sie nazywa unik, pewnie w domu gra w FPSy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Mar 2013 18:09:33 +0100, Rabarbar

    > refleks:

    Ale strzała dostał.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-03-26 21:36:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2013, Rabarbar wrote:

    > refleks:
    > http://www.liveleak.com/view?i=530_1364311761

    Tak zupełnie na boku - pasażerowie autobusu w pasach.

    > bonus:
    > http://www.liveleak.com/view?i=757_1364311680

    "coś tam było".
    Coś co powodowało "skłonność do wylatywania", metr lodu
    albo jakoś tak.
    Jak rozumiem to ku przestrodze - "skoro ja wyleciałem,
    zaraz mogę mieć na plecach następnego".

    > szkoda że nie jechał 200 w takich warunkach, a później szkoda że jeszcze
    > namiotu nie rozbił na środku jezdni

    Stał na aucie ;)
    (od aut, nie auto)

    pzdr, Gotfryd