  • 11. Data: 2011-05-09 12:10:39
    Temat: Re: To jakis nowy trend?
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** AZ
    Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich.
    Cos
    mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest

    Ja pierdole i kto to pisze???
    Nie dosc ze zamontowal sie koles jakies niewiadomo co czego sie nie
    daje wyregulowac, nie dosc ze w lewo swieci to jeszcze siem
    przypierdala...:)

  • 12. Data: 2011-05-09 17:23:45
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości grup
    > Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś
    > czas.
    > Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
    > "niech nas zobaczą" czy jakoś tak.

    No, bylo cos takiego;)

    A tak na serio to tez czesto spotykam kolesi co na dlugich jezdza - mi to
    srednio przeszkadza w sloneczny dzien (szybke w kasku mam przyciemniana, a w
    puszce w sloneczny dzien to w okularach jezdze). Problem sie pojawia tak
    kolo godziny 19, kiedy to oni dalej jezdza na dlugich i oslepiaja.

    Sam zreszta tez jezdze w ciagu dnia na dlugich, ale po wioskach i lasach
    (mieszkam na konkretnym odludziu). Kiedy mi sie 2 lampy swieca to puszki z
    naprzeciwka zjezdzaja (mam asfalt szeroki tylko na 1 puszke, wiec ten kto ma
    pobocze to zjezdza). Jak jade i mam 1 lampe wlaczona to musze zjezdzac
    miedzy drzewa. Taki wiejski zwyczaj, ze duzo motorowerow, skuterow i
    zdezelowanych WSK tutaj jezdzi i takim pojazdom w wiekszosci przypadkow
    puszkarze nie ustepuja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2011-05-09 18:13:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/9/2011 3:54 AM, AZ wrote:
    > Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
    > mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

    Rozumiem ze w PL jest inaczej, ale tu w USA jazda na długich na
    motocyklu w dzień jest wymagana prawem, i uważam, że to nie jest zły
    pomysł, bo przynajmniej trochę pomaga kierowcom samochodów dojrzeć
    motocyklistę. Kultura jazdy tutaj jest zerowa. Kierowcy w ogole nie
    zwracaja uwagi na innych (juz nie mowiac zwracaniu uwagi na
    motocyklistow), nie sygnalizują swoich zamiarow, blokują lewy pas. Jak
    takiemu bucowi mignie cos w lusterku, to tylko na dobrze to wszystkim
    wyjdzie.

    Jeżdzę i motocyklem i samochodem, i nigdy w biały dzień motocyklista na
    długich mnie nie oślepił ani nie "wkurwił".

    Pozdr.
    Pete

  • 14. Data: 2011-05-09 19:12:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżdzę i motocyklem i samochodem, i nigdy w biały dzień motocyklista na
    > długich mnie nie oślepił ani nie "wkurwił".

    Pierdolisz chłopcze.

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2011-05-09 19:22:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/9/2011 2:12 PM, Grzybol wrote:
    > Pierdolisz chłopcze.

    A jakies konkretne argumenty, ktore wyprowadzilyby mnie z błędu?

    Pozdr.
    Pete

  • 16. Data: 2011-05-09 19:30:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > A jakies konkretne argumenty, ktore wyprowadzilyby mnie z błędu?
    > Pozdr.
    > Pete

    Przecież Ci napisałem. Wszystko co napisałeś to pierdolenie. Nie ma takich
    przepisów w USA. Nie rażą Cię długie, znaczy, że jesteś ślepy. Jeździsz na
    długich, znaczy, że jesteś chujem. Tyle.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-05-09 20:13:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/9/2011 2:30 PM, Grzybol wrote:
    > Nie ma takich
    > przepisów w USA.

    Moze nie jest to wymóg, niemniej oficjalne publikacje tak zalecają:

    "Use of the high beam during the day increases the likelihood that
    oncoming drivers will see you. Use the low beam at night and in
    cloudy weather."

    http://www.cyberdriveillinois.com/publications/pdf_p
    ublications/dsd_x140.pdf

  • 18. Data: 2011-05-09 20:20:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > "Use of the high beam during the day increases the likelihood that
    > oncoming drivers will see you. Use the low beam at night and in

    Nie przesadzaj. Instrukcje obsługi wielu moturów w USA tak zalecają.
    Podobnie wielu zaleca taką jazdę na tej grupie. Dla większości normalnych
    ludzi, którzy jadą naprzeciwko takiego jeźdźca, są oni nbiestety zwykłymi
    chamami, którzy oślepiają wszystkich jadących z przeciwka. Mało tego,
    oślepiają również od tyłu, długie światła zarówno w nocy jak i wdzień mocna
    rażą w lusterkach. Wywołują agresję wśród kierowców wszelkich pojazdów,
    prowadzą do odgrywania się na drodze poprzez miganie i celowe włączanie
    długich, gonitwy, żeby oślepić, oddać mu błyskiem po oczach. Czasem niestety
    powodują wypadki.

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2011-05-09 20:24:08
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-09 21:22, Pete pisze:
    > A jakies konkretne argumenty, ktore wyprowadzilyby mnie z błędu?

    Chcesz powiedzieć, że jest taki przepis na poziomie federalnym?
    Nie wierzę. Pokaż :)

    Bo że "per stan" są różne "dziwne" przepisy - w to jestem w stanie
    uwierzyć bez problemu.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 20. Data: 2011-05-09 20:34:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/9/2011 3:24 PM, duddits wrote:

    > Chcesz powiedzieć, że jest taki przepis na poziomie federalnym?
    > Nie wierzę. Pokaż :)
    >
    > Bo że "per stan" są różne "dziwne" przepisy - w to jestem w stanie
    > uwierzyć bez problemu.

    Zgadza sie. To jest na poziomie stanu. Nie ma federalnego prawa o
    ruchu drogowym.

    Pozdr.
    Pete