  • 1. Data: 2009-10-02 09:53:01
    Temat: Tlenofon - mam czyjs numer
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Wczoraj dla pewnych niecnych celow zaprangalem miec na chwile warszawski
    numer (jeden taki w Tlenofonie juz mam, ale chcialem miec inny). Tworze
    sobie konto, dolaczam do grupy, wchodze w zamawianie numeru i widze, oprocz
    typowo tlenofonowych numerow warszawskich 22398xxxx jeden nietlenofonowy -
    na 6xxxxxx. Wzialem sobie ten numer i co sie okazuje - na tym numerze
    normalnie jest jakis abonent tradycyjnego opa (moze nawet Tepsy, nei chce mi
    sie szukac w TZN).
    Gdy dzwonie na ten numer z innych sieci (takze VoIP) to dodzwaniam sie do
    prawowitego abonenta. Gdy dzwonie z Tlenofonu, oczywiscie dodzwaniam sie do
    siebie; jako CID - wyswietla sie ten numer.
    Mial ktos z Was tak? Cos sie komus pozajaczkowalo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-10-02 13:57:55
    Temat: Re: Tlenofon - mam czyjs numer
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > do siebie; jako CID - wyswietla sie ten numer.
    > Mial ktos z Was tak? Cos sie komus pozajaczkowalo?

    Chyba Tlenofon dał ciała. Ktos z użytkowników Tlenofonu zażyczył sobie
    przeniesienie numeru z TP do tlenofonu. Po przeniesieniu numeru, ten
    przeniesiony powinien być widziany tylko dla jego właściciela. Powinien on
    w panelu dodac do swojego profilu zamiast dotychczas używanego. Ktoś z
    obsługi tlenofonu popełnił błąd i numer ten był o prawdopodobnie ogólnie
    dostęopny, a nie powinien. Zabiora Ci go jak sie zorientują.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-10-02 18:26:06
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 2 Paź, 11:53, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > siebie; jako CID - wyswietla sie ten numer.
    > Mial ktos z Was tak? Cos sie komus pozajaczkowalo?

    Tak jak powiedział wiatrak - błąd Tlenofonu. Numer z puli innego
    operatora nigdy nie powinien pojawić się w puli wolnych numerów
    (szczególnie w telefonii stacjonarnej!) bo on nie należy do tego
    operatora.
    Teraz są 2 numery wykreowane i Tlenofon źle routinguje swoje
    połączenia.

    Ircys

  • 4. Data: 2009-10-26 12:52:37
    Od: Toworek <T...@0...com>

    wiatrak pisze:
> [...]
    > obsługi tlenofonu popełnił błąd i numer ten był o prawdopodobnie ogólnie
    > dostęopny, a nie powinien. Zabiora Ci go jak sie zorientują.

    a mają prawo odebrać ten numer nowemu włascicielowi?