  • 21. Data: 2017-07-01 15:06:07
    Temat: Re: Test PJco roku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podalem drugi wariant. Moze przeczytaj, bedziesz wiedzial co to za rozwiazanie.

  • 22. Data: 2017-07-01 15:39:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podalem drugi wariant. Moze przeczytaj, bedziesz wiedzial co to za rozwiazanie.

    Nie wiem gdzie jeżdzisz, ale mi od czasu do czasu sprawdzają.

    Shrek

  • 23. Data: 2017-07-01 17:48:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-01 o 14:35, Shrek pisze:

    > A ja nie. Nic ciekawego się nie zmieniło (podaj jakieś przykłady).

    Proszę bardzo - główna różnica która mi utkwiła w pamięci: zakaz
    zatrzymywania się i postoju obowiązuje również na chodniku.
    Więcej nie pamiętam, kurs był 8 lat temu.
    No, może jeszcze różnice w dopuszczalnych prędkościach.
    I nie wolno parkować na mostach.
    Zakaz wjazdu za sygnalizator kiedy pali się czerwone zapamiętałem już
    wcześniej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 24. Data: 2017-07-01 18:01:45
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Pozwolę sobie nie zgodzić się z Twoją opinią. Przepisy może znać nawet niewidomy, czy
    13 letni chłopak i to doskonale. Co to zmieni, jak usiądzie za kierownicą auta?
    Nie postuluję sprawdzania co rok, tylko rok lub dwa po egzaminie. Świeży kierowca
    musi nabrać trochę obycia na drodze, potrzebuje na to i czasu, i km. A przy okazji
    sprawdzianu praktycznego widać od razu znajomość przepisów. Wystarczy odpowiednio
    ułożyć trasę jazdy, co dla egzaminującego pewnie nie będzie trudne, bo jak zobaczy
    osobę jeżdżącą pewnie i poprawnie, nie będzie jeździła kółko, a osobę lękliwą i
    nieradzącą sobie w ruchu wyśle na np dodatkowe jazdy z instruktorem.

  • 25. Data: 2017-07-01 18:37:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko po miescie na dodatek niezbyt czestk. Szansa na rutynowa kontrole praktycznie
    zerowa.

  • 26. Data: 2017-07-01 19:30:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2017 o 17:48, Akarm pisze:

    > Proszę bardzo - główna różnica która mi utkwiła w pamięci: zakaz
    > zatrzymywania się i postoju obowiązuje również na chodniku.

    No to w sumie niewiele.

    Shrek

  • 27. Data: 2017-07-01 20:14:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-01 o 19:30, Shrek pisze:

    > No to w sumie niewiele.

    Polemizowałbym, pozostałe rzeczy o których pisałem są ważne, skoro o
    nich pamiętam. Wydaje mi się, że zakaz parkowania na mostach i
    wiaduktach jest dość istotną zmianą, podobnie jak zakaz wjazdu za
    sygnalizator.
    Dlatego przydaje się ponowne rozpoznanie kodeksu co jakiś czas.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/