  • 21. Data: 2019-04-28 14:47:22
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Apr 2019 12:27:31 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I tak pieknie bedzie, dopoki twoj pojazd nie bedzie mial wypadku.

    Wielu zapewne zginie ale jest to poświęcenie, na które jestem gotów.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2019-04-28 14:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 14:47:22 +0200, Marek napisał(a):

    > Wielu zapewne zginie ale jest to poświęcenie, na które jestem gotów.

    No ba, na poswiecaniie innych tez jestem gotow.
    Ale jesli to twoja Tesla nie zauwazy przejazdu kolejowego ? :-)

    J.

  • 23. Data: 2019-04-28 15:02:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-04-2019 o 14:47, Marek pisze:

    > Wielu zapewne zginie ale jest  to  poświęcenie, na które jestem gotów.

    Jak pierwsi zginą ci, którzy byli na takie poświęcenie gotowi, to ten
    pomysł może umrzeć tak samo szybko, jak się pojawił.
    Względnie haj w ramach gotowości będą musieli pozbyć się całego swojego
    majątku z okazji wypłaty odszkodowania, za swoje pomysły i poświęcenie.

  • 24. Data: 2019-04-28 15:10:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Apr 2019 15:02:33 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Jak pierwsi zginą ci, którzy byli na takie poświęcenie gotowi, to
    > ten
    > pomysł może umrzeć tak samo szybko, jak się pojawił.

    Chciałbyś, na szczęście będzie na odwrót..

    --
    Marek

  • 25. Data: 2019-04-28 15:12:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Apr 2019 14:52:35 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale jesli to twoja Tesla nie zauwazy przejazdu kolejowego ? :-)

    A przejazd kolejowy taki niebezpieczny i sam z nienacka napada?
    Kto nie ryzykuje ten szampana nie pije. Rozumiem, że teraz wyrazisz
    troskę o maszynistę ewentualnego pociągu?

    --
    Marek

  • 26. Data: 2019-04-28 15:21:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 15:02:33 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jak pierwsi zginą ci, którzy byli na takie poświęcenie gotowi, to ten

    Poniekad tak bedzie, bo na pewno wsrod ofiar czesc to beda kierowcy
    ... ktorzy byli gotowi zaryzykowac jazde na automacie.

    > pomysł może umrzeć tak samo szybko, jak się pojawił.

    Niekoniecznie. Wypadkow pewnie bedzie niezbyt duzo, a chetnych moze
    przybywac wiecej.
    Musk sie pewnie jakos tam zabezpieczy przed pozwami.

    > Względnie haj w ramach gotowości będą musieli pozbyć się całego swojego
    > majątku z okazji wypłaty odszkodowania, za swoje pomysły i poświęcenie.

    No coz, to nie jest samochod dla biedoty ... ale przy amerykanskim
    stylu zycia ... klasa srednia na kredyt, to moze beda spokojni - tzn
    maja glownie dlugi.
    No i zakladam, ze sie jakos dogadaja z ubezpieczycielami.
    A w dodatku ... kto tu winny ? Adwokaci beda mieli uzywanie.
    Tylko znow - to moze zagrozic wprost Tesli ...

    J.

  • 27. Data: 2019-04-28 15:22:44
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 28 Apr 2019 15:12:48 +0200, Marek wrote:
    > Rozumiem, że teraz wyrazisz
    > troskę o maszynistę ewentualnego pociągu?

    Swoją drogą dziwna sprawa - jutro mają pojawić się pojazdy autonomiczne
    (nawet u mnie na wsi - w radio mówili że w 2020 będą w moim regionie
    autonomiczne minibusy dzięki którym seniorzy 100+ będą mogli wybrać się
    samodzielnie do miasta), a w pociągach dalej maszynista siedzi...
    Bezzałogowe metro istnieje od 40 lat - dlaczego nie pociągi?

    Mateusz

  • 28. Data: 2019-04-28 15:33:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 15:12:48 +0200, Marek napisał(a):

    > A przejazd kolejowy taki niebezpieczny i sam z nienacka napada?

    Zasadniczo nie ... ale jak program zle rozpozna, to skonczysz pod
    pociagiem.

    > Kto nie ryzykuje ten szampana nie pije. Rozumiem, że teraz wyrazisz
    > troskę o maszynistę ewentualnego pociągu?

    Nie, pociago twarde sa, a maszynista bezpieczny.

    Zreszta ... co tam jeszcze maszynista robi ?

    J.

  • 29. Data: 2019-04-28 15:35:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-04-2019 o 15:12, Marek pisze:

    > A przejazd kolejowy taki niebezpieczny i sam z nienacka napada?

    Nie - to niedopracowane algorytmy napadają na różne sytuacje, których
    jeszcze nie doświadczyły, a programista nie przewidział, lub źle
    oprogramował...

    Patrząc na ilość błędów w każdym (dużo prostszym) systemie, nawet tym
    sterującym B737Max, wolałbym nie doświadczać tego na codzień na ulicach.

    > Kto nie ryzykuje ten szampana nie pije.

    A ten kto ryzykuje często wypija go na innym świecie....

  • 30. Data: 2019-04-28 15:36:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 28 Apr 2019 13:22:44 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > autonomiczne minibusy dzięki którym seniorzy 100+ będą mogli wybrać
    > się
    > samodzielnie do miasta

    No i w błyskotliwych opiniach co poniektórych tutaj ów pasażer ma
    odpowiadać za spowodowanie wypadku takiego pojazdu.....

    --
    Marek