  • 11. Data: 2019-04-28 00:39:48
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    Wyobraźcie sobie, o ile mniej będzie wypadków, gdy te wszystkie p*y,
    które nie potafią jeździć zostaną z tego "przykrego obowiązku" zwolnione
    i zastąpione autopilotem, który spokojnie, skutecznie i bezpiecznie
    dowiezie ich do miejsca docelowego :)

  • 12. Data: 2019-04-28 01:31:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > Tesla 3 full self driving kilka dni temu opublikowany i nikt nic nie
    > komentuje??
    > Światła, stopy, zmiany pasów o inne szykany:
    >
    > https://youtu.be/tlThdr3O5Qo

    Podoba mi się jak automat jeździ na wielopasmówkach w USA:
    pierwszym wolnym pasem z prawej strony, i często szybciej niż
    samochody na środkowym i lewym pasie :-) Ja tak samo jeżdzę.

  • 13. Data: 2019-04-28 01:33:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A to akurat bez znaczenia - poszkodowany bedzie uwazal, ze jezdzi
    > gorzej i za naleza mu sie duze miliony :-)
    >
    > poza tym kwestia prawna, czy tak wolno ... w USA juz widac jakies
    > przepisy sa ..
    >
    > P.S. ciekawe czy taki autonomiczny bedzie potrafil wyprzedzac.
    > tzn na zwyklej drodze ...

    Zwykłej drodze?
    Tam na filmie miałeś pokazane jak wygląda zwykła droga w USA :-)
    Wyprzedzał na trzypasmówce z prawej strony, tak jak Pszemol :-)

  • 14. Data: 2019-04-28 01:34:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
    > No niestety tu celem jest 100% niezawodności.
    > Nie 95 czy 99 tylko musi działać zawsze i wszędzie a do tego jeszcze
    > daleko.

    Nie wiem skąd te bzdury wyssałeś.
    Człowiek nie jest w 100% niezawodny, dlaczego automat
    zastępujący człowieka miałby być w 100% niezawodny?
    Oczekuje się tylko lepszej statystycznie niezawodności, nie 100%.

  • 15. Data: 2019-04-28 11:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 18:33:37 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Zwykłej drodze?
    > Tam na filmie miałeś pokazane jak wygląda zwykła droga w USA :-)

    Ale ja o uzytecznosci w Polsce myslalem.
    Sam pojedzie ... 60-70 za ciezarowka :-)

    Poza tym w USA sa tez "zwykle drogi", czasem nawet pod nazwa "highway"
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-04-28 11:16:38
    Od: p...@g...com

    Jeszcze 150 kolejnych prezentacji 44 aktualizacje softu i będzie git ;-)

  • 17. Data: 2019-04-28 11:31:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Apr 2019 21:49:44 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A to akurat bez znaczenia - poszkodowany bedzie uwazal, ze jezdzi
    > gorzej i za naleza mu sie duze miliony :-)

    A to akurat bez znaczenia dla mnie, co mi to obchodzi co ktoś inny
    uważa??
    Jeśli pojazd spełnia moje oczekiwania i jest w stanie mnie zawieść do
    celu z prawdopodobieństwem sukcesu nie gorszym niż poproszony o to
    szwagier to ja więcej wymagań nie mam.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2019-04-28 11:32:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Apr 2019 18:33:37 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Wyprzedzał na trzypasmówce z prawej strony, tak jak Pszemol :-)

    Ten manewr co robił to mijanie a nie wyprzedzanie.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2019-04-28 11:33:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Apr 2019 00:39:48 +0200, scobowski <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > zwolnione
    > i zastąpione autopilotem, który spokojnie, skutecznie i bezpiecznie

    Na to liczę.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2019-04-28 12:27:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 11:31:49 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > Jeśli pojazd spełnia moje oczekiwania i jest w stanie mnie zawieść do
    > celu z prawdopodobieństwem sukcesu nie gorszym niż poproszony o to

    I tak pieknie bedzie, dopoki twoj pojazd nie bedzie mial wypadku.

    A wtedy sie zacznie:
    -jak kogos uszkodzi, to kogo prokurator bedzie scigal?
    No, zalozmy ze jakos to ureguluja, i Ciebie to nie bedie dotyczyc,

    -Ciebe uszkodzi ... i wtedy sie zaczniesz zastanawiac, czy cie nie
    oszukano, mowiac ze prowadzi lepiej niz szwagier.

    No coz, moze sprawe rozwiaza ubezpieczenia - zostaniesz bogatym
    inwalidą, a skladka bedzie niewielka, bo statystyka dobra.

    J.