  • 41. Data: 2015-10-15 22:20:53
    Temat: Re: Tesla
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Dalej będę wyrzucał baterie do śmietnika. Jak są cenne to niech mi zapłacą
    > za segregowanie albo sami niech sobie śmieci przebierają.

    Jesteś bezmózgim burakiem bez wyobraźni.
    Ktoś miałby Ci płacić za to abyś naszą wspólną Planetę szanową??
    Z byka spadłeś? Gdzie takie buraki rosną?
    ---
    Ale, że dla Ciebie są cenne przez sam fakt bycia cennymi ?

  • 42. Data: 2015-10-15 22:24:54
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > No ale skoro Zenkowi nikt za to nie płaci...
    > Dzieci pewnie tez posiada dlatego, ze daja becikowe...

    Z tą ekologią to byłbym bardzo ostrożny.
    Jeśli chcesz zdrowo jeść to zabijasz orangutany
    http://www.dzialzagraniczny.pl/2015/02/malpie-odbila
    -palma/

    Na pewno słyszałeś określenie "ekoterorysta"

    No nieśmiertelny przykład żarówki i UE.
    Sorry ale jak ktoś mi mówi że mam coś robić to jest to "ekologiczne" to pierwsze co
    robie to łapie się za kieszeń

  • 43. Data: 2015-10-15 22:35:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 13:24:54 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > Na pewno słyszałeś określenie "ekoterorysta"
    >
    > No nieśmiertelny przykład żarówki i UE.
    > Sorry ale jak ktoś mi mówi że mam coś robić to jest to "ekologiczne" to pierwsze co
    robie to łapie się za kieszeń

    No, zarowki to chyba nie najlepszy przyklad. One sporo kosztowaly w
    rachunkach za prad.

    J.

  • 44. Data: 2015-10-15 23:45:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Sortowni smieci jest coraz wiecej - zdaje sie, ze pod nowa ustawa
    > wszystkie maja byc sortowane. Kazda gmina ma miec, choc tworza
    > miedzygminne.
    >
    > Przy czy o ile latwo sie sortuje sie stal i metale niezelazne,
    > to reszta wymaga ludzi.
    >
    > http://trojmiasto.tv/Zobacz-nowoczesna-sortownie-smi
    eci-od-srodka-6887.html
    > https://www.youtube.com/watch?v=cMW2TZuCPc4
    > https://www.youtube.com/watch?v=cEr92B1Gp9o
    > https://www.youtube.com/watch?v=UJocgMvvehg

    Więcej jest sortowni śmieci posortowanych!
    Wcześniej, niektóre firmy zbierające śmieci miały sortownie odpadów
    NIEPOSORTOWANYCH. Wywóz śmieci był tańszy, była konkurencja pomiędzy
    firmami, firmy ZARABIAŁY dodatkowo na odzysku surowców wtórnych, nie trzeba
    było myć śmieci przed wyrzuceniem. Jak widać było za dobrze i politycy
    musieli się wtrącić. Dzięki temu mamy na utrzymaniu nowych urzędasów d/s
    śmieci: przetargi, umowy, kontrole itp.
    Teraz nawet jak chcę wyrzucić odpady posortowane, to nie bardzo mam gdzie
    tego zrobić, ponieważ pojemnik zwykle stoi zapełniony w 150% (wywożą go
    chyba co 3 tygodnie). Dzisiaj z sukcesem udało mi się wyrzucić do niego
    makulaturę - zapełnienie tylko 50%. Chyba przedwczoraj był opróżniany. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 45. Data: 2015-10-16 01:38:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > No nieśmiertelny przykład żarówki i UE.
    > Sorry ale jak ktoś mi mówi że mam coś robić to jest to "ekologiczne" to pierwsze co

    No ale w UE prąd który zużywasz nie do końca jest Twój, bo socjalistyczny
    kolektyw sporo do tego prądu dokłada, a więc w ramach budowania wspólnego
    dobra wymaga, żebyś go nie marnował zamieniając w ciepło, tylko spranie
    przetwarzał w światło.
    I dlatego kontrrewolucyjne używanie żarówek jest zabronione :)

  • 46. Data: 2015-10-16 02:22:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Znowu pierdolisz jak potluczony. Producent nie ponosi kosztów recyklingu
    > bo wlicza go w cenę za która kupuje odbiorca końcowy.

    Widzę że na ekonomii też się znasz... :-)

  • 47. Data: 2015-10-16 02:25:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mvp1rc$juq$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > Z byka spadłeś? Gdzie takie buraki rosną?
    > ---
    > Ale, że dla Ciebie są cenne przez sam fakt bycia cennymi ?

    O czym Ty mówisz?

  • 48. Data: 2015-10-16 02:26:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mvp1qd$jsh$1@mx1.internetia.pl...
    > Ale możesz się przyczynić dla dobra ludzkości i taki akumulator wyrzucić
    > do
    > odpowiedniego pojemnika w sklepie z elektroniką za miast do kubła z
    > odpadkami skąd trafi na wysypisko.
    > ---
    > A ile ludzkość będzie to wrzucenie do pojemnika kosztowało ?
    >
    > Bo żeby wrzucić trzeba przedmiot najpierw przetransportować. W praktyce
    > oznacza to przywiezienie. Wyemitujemy w atmosferę spaliny by ocalić małą
    > bateryjkę. Każdy z nas !

    Weźmiesz ją ze sobą jak będziesz do sklepu jechał po coś innego.
    Specjalnie w podróż dla wyrzucenia bateryjki nie jedź, to sensu nie ma.

  • 49. Data: 2015-10-16 02:32:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat z zarowkami to dobrze zrobili. Kilka dni temu zanabylem droga kupna, bo ukraść
    się nie dało, kolejna ledowke. Na pudełku ze 8W. Zastąpiłem nią trochę zjechana
    kompaktowke o mocy 24W. I na oko jest tak samo widno a światło przyjemne. Jak były
    zwykle żarówki to tam 75W było wkręcone. W tej chwili święci się u mnie w mieszkaniu
    więcej niż polowa świateł różnych i z grubsza ciągną tyle albo i mniej niż ta jedna
    siedemdziesiatka piątka. Przy zwykłych żarówkach potrzebował bym na tyle samo światła
    z pol kilowata. Juz z ledowkami doszli do takiego poziomu ze można ich bez problemów
    używać. Jeszcze niedawno ledowki, zwłaszcza tanie, to była lipa. Ze zwykłych żarówek
    w domu jest jedna. Wkrecona jest w lampkę której nikt nie używa. Z kompaktowek
    zostały dwie, i tez są w miejscach używanych niezbyt często.

  • 50. Data: 2015-10-16 07:49:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 02:32:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Akurat z zarowkami to dobrze zrobili.

    Z tego co pamiętam to masz płyte cermaiczną.
    Jaki udział światło ma w twoim całośćowym rachunku za prąd?

    I teraz zmiel zwykłą żarówkę i ledową.
    Dolej litr wody.
    Wymieszaj i odcedź.
    Ja po zwykłej żarówce wode wypije.
    A ty po Ledzie.

    To tak jak u mojej ciotki w starym budynku.
    Najpierw zrobili termomodernizacje budynku bo trzeba oszczędzać
    i bla bla.
    A potem podnieśli cenę ogrzewania bo za mało kasy mieli na pensje