  • 21. Data: 2011-05-28 07:07:59
    Temat: Re: Termopara amika
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 08:59:19 +0200, Papkin wrote:

    >No ok, tam tez jest chlodzenie - ma byc roznica temperatur dla roznicy
    >potencjalow. Czy to chlodzenie ma tez taka moc, pewnie mniejsza a ciezar sporty
    >trzyma.

    Tam jest rurka do wody, wiec owszem - ma taka moc.

    >A u mnie w piecu termopara po prostu wsadzona jest W PLOMYCZEK, czyli roznica
    >temperatur zadna(!!) a jednak jakas moc to daje by trzymac cewke zabezpiecznia
    >czyli nadal nie wiem duzo :)

    Wydaje ci sie. w zaleznosci od definicji termopary masz dwie, albo
    jedna z dwoma koncami. No i ten drugi jest daleko od plomienia i ma
    20C, a ten w plomieniu z 800C ..

    J.

  • 22. Data: 2011-05-28 07:51:58
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Wydaje ci sie. w zaleznosci od definicji termopary masz dwie, albo
    > jedna z dwoma koncami. No i ten drugi jest daleko od plomienia i ma
    > 20C, a ten w plomieniu z 800C ..

    dwa druciki zgrzane(stopione ?) w taka gruba kulke, w miejscu ich laczenia, Ta
    kulka siedzi cala w plomieniu

    Takie cos

    / \
    | |
    | |
    | |

  • 23. Data: 2011-05-28 08:11:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 09:51:58 +0200, Papkin wrote:

    >dwa druciki zgrzane(stopione ?) w taka gruba kulke, w miejscu ich laczenia, Ta
> [...]

    A jak na drugim koncu tez je stopimy w kulke, to beda dwie termopary,
    jedna, czy jedna zepsuta ? :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-05-28 09:43:18
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisal w wiadomosci

    > dwa druciki zgrzane(stopione ?) w taka gruba kulke, w miejscu ich
    > laczenia, Ta kulka siedzi cala w plomieniu

    Nie da sie zamknac obwodu bez polaczenia tych metali jeszcze gdzies.
    P.G.