  • 11. Data: 2010-07-20 14:56:04
    Temat: Re: Termin naprawy aparatu w serwisie
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > chyba ci się grupa pomyliła - ta jest o komórkach a nie samochodach.
    > Ewentualnie pl.rec.humor jeżeli chodzi o Radio Erewań.

    Wiesz więcej ode mnie to napisz, a nie jak zwykle się wymądrzasz. Na
    wszystkich grupach gdzie jesteś zawsze wypowiedzi w tym samym tonie. Jak
    jesteś czymś sfrustrowany to idź do psychologa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 12. Data: 2010-07-20 15:20:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 16:56:04 +0200, Mumin napisał(a):

    > Wiesz więcej ode mnie to napisz, a nie jak zwykle się wymądrzasz. Na
    > wszystkich grupach gdzie jesteś zawsze wypowiedzi w tym samym tonie. Jak
    > jesteś czymś sfrustrowany to idź do psychologa.

    Już ci napisano - zgodnie z prawdą - że gwarancja jest świadczeniem w pełni
    dobrowolnym. Może być świadczona przez kogokolwiek na dowolnych warunkach.
    Może byc realizowana w Pcimiu Górnym w Wielki Piątek w godzinach 12:05 do
    12:07 a czas trwania gwarancji może być 6,25 miesiąca.

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 13. Data: 2010-07-20 15:21:13
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 20-07-10 16:51, Waldek Godel pisze:

    > chyba ci się grupa pomyliła - ta jest o komórkach a nie samochodach.
    > Ewentualnie pl.rec.humor jeżeli chodzi o Radio Erewań.

    pl.listserv.chomor-l jeżeli już :-P

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 14. Data: 2010-07-20 15:31:34
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał
    > Z Gwarancji mało kto już korzysta,
    >
    > Idąc tym tokiem rozumowania to producent w ogóle może odmówić naprawy bo na
    > przykład nie ma dobrej woli.

    No i co w tym dziwnego? Będziesz dalej z innymi zadawał 100 pytań zamiast
    doczytać w googlach co to jest GWARANCJA?
    Sami widzę fachowcy od prawa handlowego się znaleźli. I jeszcze pouczać im się
    zachciewa.

  • 15. Data: 2010-07-20 17:34:36
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Tomek pisze:

    > Istnieje, nazywa się to Prawo Handlowe. Tam dowiesz się co to znaczy
    > GWARANCJA, a co Niezgodność towaru z umową, z której powinienneś był
    > skorzystać reklamując wadliwy aparat. Z Gwarancji mało kto już korzysta,
    > bo to tylko dobra wola producenta.

    Czyli co dokładnie powinienem był zrobić? Do gwarancji mam kwitek, a jak
    tą niezgodność się je nie mam pojęcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 16. Data: 2010-07-20 17:56:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 19:34:36 +0200, Mumin napisał(a):

    > Czyli co dokładnie powinienem był zrobić? Do gwarancji mam kwitek, a jak
    > tą niezgodność się je nie mam pojęcia.

    W internecie i archiwum grupy jest pierdyliard poradników jak to zrobić
    krok po kroku.
    Zasady kultury w internecie zwane netykietą mówią, że powinieneś się
    zapoznać z archiwum zanim coś napiszesz, i sprawdzić czy nie ma gotowej
    odpowiedzi zanim zadasz pytanie. Nie zrobiłeś tego i jeszcze jęczysz.
    Jest też wiele stron www na których jest to szczegółowo opisane - ruszy
    palce (bo nawet nie tyłek) i sobie sprawdź. To nie jest grupa wsparcia dla
    leni.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski