  • 1. Data: 2010-11-30 11:03:39
    Temat: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Moja mama ma socjalny w TP. Ponieważ bez przerwy wydzwaniają do niej
    "sprzedwacy kitu", przeważnie z numerów zastrzeżonychh, postanowiłem jej
    uruchomić blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR).

    23.11.2010 zgłaszam zamówienie na 19393, przyjęte, widzę je na www.tp. Pani
    informuje mnie, że mają termin na uruchomienie usługi 2 dni.

    26.11.2010 dzwonię na błękitną i nieśmiało przypomminam o braku aktytwacji
    usługi. Oczywiście wcześniej sprawdzam na www i próbuje wstukać kodem *15#.
    Pani obiecuje interwencję.

    28.11.2010 Próbuję złożyc reklamację na 19393. Pierwszy konsultant po
    wymówieniu przeze mnie słowa REKLAMACJA, odkłada słuchawkę nawet nie
    słuchając czego ona ma dotyczyć.
    Dzwonię jeszcze raz. Następnemu konsultantowi każe wyraźnie powtórzyc jego
    imię i nazwisko i mówię mu, że je zanotowałem zanim wypowiadam STRASZNE
    słowo REKLAMCJA.
    Facet poci sie jak może, żeby tej reklamacji nie przyjąć. Tłumaczy mi, ze
    reklamacji złożyc nie mogę, bo może ona dotyczyć tylko wysokości opłat. Mogę
    według niego składac różne inne: wnioski, skargi i takie tam bzdury.
    Tłumaczę mu, ze mnie nie wzruszył i przyjęcia reklamacji odmówić NIE
    MOŻE,bez względu na to jaki opier..ol dostanie od swojego przełożonego.
    Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
    I co???????????
    I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.

    Na stronie wisi sobie: zamówienie usługi- wrealizacji, i rekalmacja, też w
    realizacji.

    Do d..y z taką firmą.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-11-30 11:08:02
    Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wiatrak napisał:

    > Do d..y z taką firmą.

    A królowa Bona nadal nie żyje.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-11-30 18:02:32
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    O ile dobrze pamiętam można to zrobić krótkim kodem *15#

  • 4. Data: 2010-11-30 18:35:16
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > 26.11.2010 dzwonię na błękitną i nieśmiało przypomminam o braku aktytwacji
    > usługi. Oczywiście wcześniej sprawdzam na www i próbuje wstukać kodem
    > *15#. Pani obiecuje interwencję.

    w tym momencie nalezy zadzwonic ponownie i sprawdzic czy do zgloszenia
    zostala dopisana interwencja
    jesli tak, czekamy dwa dni, jesli nie, od razu skladamy skarge na pracownika
    i reklamacje na brak realizacji uslugi

    > 28.11.2010 Próbuję złożyc reklamację na 19393. Pierwszy konsultant po
    > wymówieniu przeze mnie słowa REKLAMACJA, odkłada słuchawkę nawet nie
    > słuchając czego ona ma dotyczyć.

    mozna zalozyc, ze rozlaczenie bylo przypadkowe, ale nie postawilbym na to
    grosza

    > Facet poci sie jak może, żeby tej reklamacji nie przyjąć. Tłumaczy mi, ze
    > reklamacji złożyc nie mogę, bo może ona dotyczyć tylko wysokości opłat.

    i zamiast brnac dalej nalezy podziekowac i zlozyc skarge do prezesa uke wraz
    z nagraniem rozmowy
    nastepnie zadzwonic jeszcze raz (wzglednie do skutku) i zlozyc reklamacje na
    brak realizacji uslugi

    > Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
    > I co???????????
    > I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.

    na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
    jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
    lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
    jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do rozpatrzenia
    reklamacji, wiec traca wszyscy

  • 5. Data: 2010-11-30 18:35:41
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >O ile dobrze pamiętam można to zrobić krótkim kodem *15#

    wczesniej operator musi udostepnic usluge

  • 6. Data: 2010-11-30 18:51:29
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > wczesniej operator musi udostepnic usluge

    Zazwyczaj jest to w pakiecie usług podstawowych takich jak np przekierowanie
    numeru, Clir, połaczenie trójstronne - niech wiatrak poprostu sprubuje to
    uaktywnić popreez krótki kod

  • 7. Data: 2010-11-30 19:55:32
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zazwyczaj jest to w pakiecie usług podstawowych takich jak np
    > przekierowanie numeru, Clir, połaczenie trójstronne - niech wiatrak
    > poprostu sprubuje to uaktywnić popreez krótki kod

    przeciez napisal, ze probowal
    i nie jest to w zadnym pakiecie, do acr wymagany jest clip, a to jest usluga
    platna
    przy czym posiadanie clipa nie jest rownoznaczne z mozliwoscia aktywacji acr

  • 8. Data: 2010-11-30 20:39:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-30 19:35, brum pisze:

> [...]
    > lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
    > jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do rozpatrzenia

    Przypominam (niektórym :-) i uświadamiam (pozostałych), że reklamacja ma
    również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie
    ze stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno
    być potraktowane jako reklamacja :-)

    Polecam lekturę § 2 pkt. 1 lit. 7
    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf

  • 9. Data: 2010-11-30 21:07:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

> [...]
    > również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie
    > ze stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno

    Nie może być! No przecież sam słyszałem na sali sądowej, jak prawnik
    wynajęty przez ś.p. Tele-2 Polska, a później wraz z dobrodziejstwem
    inwentarza oddelegowany do kompromitowania Netii SA, wywodził, jak to
    jego klient reklamację przyjął i uwzględnił w całości, a do żądania
    odzkodowania nie ustosunkował się tylko dlatego, ponieważ w regulamin
    (i kulturta korporacyjna) klienta nie przewiduje żadnych odszkodowań.

    > Polecam lekturę § 2 pkt. 1 lit. 7
    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf

    Tako też i ja uczyniłem.

    Jarek

    --
    Ja chciałem powiedzieć, że nasz prezes wszystkie rozliczenia bardzo
    dobrze prowadzi. Jak tylko coś na przykład jest komu winien, to zaraz

  • 10. Data: 2010-11-30 21:39:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ArturW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    >O ile dobrze pamiętam można to zrobić krótkim kodem *15#

    Dobrze pamiętasz. Tylko najpierw telefranca musi aktywować usługę :(

    wiatrak