  • 131. Data: 2015-02-10 18:35:43
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 08:18 Czesław Wiśniak <c...@b...pl> pisze:

    > A ja myślę, że trafił Cię w czuły punkt. Stąd taka reakcja ?

    Napiszę publicznie, że Czesław Wiśniak jest komuchem - myśli jak typowy
    komuch.
    Jak będziesz protestował - skomentuję:
    "Myślę, że trafiłem Cię w czuły punkt. Miotasz się jak typowy komuch."

    Tak tu wygląda dyskusja na "niewygodne tematy".
    Bez obrazy oczywiście.

    TG

  • 132. Data: 2015-02-10 18:50:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Napiszę publicznie, że Czesław Wiśniak jest komuchem - myśli jak typowy
    >komuch.
    >Jak będziesz protestował - skomentuję:
    >"Myślę, że trafiłem Cię w czuły punkt. Miotasz się jak typowy komuch."

    Możesz pisać, to tylko moj nick :)
    Choc oczywiście nie są święci to ja tam mimo wszystko wolę, żeby tzw.
    "strażnikiem pokoju" na swiecie bylo USA a nie Sowieci, a ty ?

    >Tak tu wygląda dyskusja na "niewygodne tematy".
    >Bez obrazy oczywiście.

    Nie ma sprawy.

  • 133. Data: 2015-02-10 19:06:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 18:50 Czesław Wiśniak <c...@b...pl> pisze:

    > Możesz pisać, to tylko moj nick :)
    Żebyś się nie zdziwił co w dzisiejszych czasach można ustalić :-)
    Dla mnie komuch to taka sama obelga jak złodziej.

    > Choc oczywiście nie są święci to ja tam mimo wszystko wolę, żeby tzw.
    > "strażnikiem pokoju" na swiecie bylo USA a nie Sowieci, a ty ?
    Ja bym wolał aby była równowaga, wtedy nawet gdy w USA, czy Rosji pojawi
    się nowy Hitler czy Stalin, jego "doradcy" powstrzymają go przed robieniem
    "głupstw". Nikt rozsądny nie pójdzie na konfrontację w przypadku gdy
    wygrana będzie niepewna.
    Rosja jest słaba (Putin ma mocną opozycję) jej gospodarka jest pewnie na
    poziomie Włoch (nie sprawdzałem), do takich Niemiec to pewnie przepaść.
    Wkrótce może się okazać, że drugim "równoważnikiem" zostaną Chiny (które
    mają w kieszeni USA :-))
    Od "dobrego policjanta" powinno być ONZ.

    TG

  • 134. Data: 2015-02-10 20:41:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > "Myślę, że trafiłem Cię w czuły punkt. Miotasz się jak typowy komuch."
    >
    > Tak tu wygląda dyskusja na "niewygodne tematy".

    a jednak trafiony-zatopinoy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 135. Data: 2015-02-11 10:48:39
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ja się zastanawiam jakie zdarzenia doprowadziły do tej sytuacji.
    > Dużo wcześniej W tle była realna groźba utraty bazy w Sewastopolu
    > (wypowiedzenie dzierżawy) i plany przyłączenia Ukrainy do EU i NATO.
    > Chyba tylko upośledzony umysłowo Kuźmiuk myślał, że Rosjanie przejdą nad
    > tym do porządku dziennego.
    Kolego Tomku- doprowadził do tego rozpad ZSSR 25 lat temu. Teraz Rosja
    nieco okrzepła po bankructwie socjalizmu i powoli naprawia co wtedy
    Gorbaczow zepsuł. A [powód zasze sie znajdzie. Jak akurat nie bedzie
    okazji to sie ja sprowokuje. Polska i sąsiednie kraje przerabiała to od
    Piotra I. Schemat jest dokładnie ten sam.

    PozdrawiamM

  • 136. Data: 2015-02-11 11:18:49
    Temat: Re: Telewizor ?ie
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    k...@g...com pisze:
    > W dniu czwartek, 5 lutego 2015 13:28:52 UTC+1 u?ytkownik T. napisa?:

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=AKS0DfBD8jo&feature=
    player_detailpage#t=161

    > To ci Rosjanie s? tacy sami jak Polacy. A co do Czeczeni. Zabicie wszystkich
    ??cznie z potencjalnie zagra?aj?cymi ?e b?d? robili zamachy by?o dobrym posuni?ciem
    rosyjskich w?adz. Niestety walka z wojuj?cymi islamistami musi polega? na zabiciu ich
    wszystkich. Inaczej si? nie da. Z nimi nie mo?na negocjowa?, przekonywa?. I to nie
    dlatego ze negocjuj?cy mia?by z?? wol?. Islami?ci to prymitywy i z nimi si? nie da.
    Ma by? tak jak oni chc?. ?eby reszta ?wiata na nich pracowa?a i Islam na ca?ym
    ?wiecie.
    kogutku, a gdzies Ty widział w Czeczenii Islamistów?
    To po prostu zniewolony kraj od 170 lat szukający okazji by być
    niezależnym od okupantów z Rosji. (przypomina Ci to coś? - bo jak nie to
    szkoda z Tobą pisania)

    pozdrawiamM

  • 137. Data: 2015-02-11 11:38:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 14:57, k...@g...com pisze:

    > Porządni to ci inteligentniejsi. Zrobią wszystko żeby przeżyć. Wystarczy jeden
    wojujący na stu porządnych żeby ich zastraszyć. To co w takiej sytuacji robią
    porządni? Udają że są z wojującymi. W ten sposób pozbyliśmy się balastu pod nazwą
    porządny Islamista.

    Tu dobry komentarz do tego, o czym tu się pisze:
    http://ksiazki.wp.pl/gid,17247500,tytul,Kiedy-holoka
    ust-byl-kwestia-braku-taktu,galeria.html

    T.

  • 138. Data: 2015-02-14 10:10:15
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-04 o 17:13, depros pisze:
    > Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie

    Pan Telewizor od jakiegoś czasu stał się zwykłym kłamcą i oszczercą,
    masowym ogłupiaczem społeczeństwa. Nie wato nawet komentować treści
    przez niego prezentowanych.

  • 139. Data: 2015-02-14 12:15:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Pan Telewizor od jakiegoś czasu stał się zwykłym kłamcą i oszczercą,
    > masowym ogłupiaczem społeczeństwa. Nie wato nawet komentować treści
    > przez niego prezentowanych.

    nie to co za PRLu albo obecna telewizja rosyjscka. Sama prawda lała się
    z ekranu

  • 140. Data: 2015-02-14 13:27:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pan Telewizor od jakiegoś czasu stał się zwykłym kłamcą i oszczercą,
    > masowym ogłupiaczem społeczeństwa.

    Aha, znowu komuch wyszedł z pudła.
    Trzeba to naprawić - PLONK.