  • 1. Data: 2009-09-21 08:10:51
    Temat: Telewizor do kuchni
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Możecie polecić jakiś telewizor do kuchni? Wielkość, hmm.. powiedzmy 22",
    do przywieszenia na ścianie.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-09-21 12:12:18
    Temat: Re: Telewizor do kuchni
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Możecie polecić jakiś telewizor do kuchni? Wielkość, hmm.. powiedzmy 22",
    > do przywieszenia na ścianie.

    Mam 7 calowy i kobicie musi wystarczyć :P

  • 3. Data: 2009-09-21 17:41:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Możecie polecić jakiś telewizor do kuchni? Wielkość, hmm.. powiedzmy 22",
    > do przywieszenia na ścianie.

    a 19 może być?
    to polecam Mistral z DVD i funkcją monitora
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2009-09-21 18:29:38
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu glang tak oto obwieścił(a):

    > a 19 może być?
    > to polecam Mistral z DVD i funkcją monitora

    na Alle jest po 800zł to chyba średnio tanio tyle że wygoda z tym
    odtwarzaczem, jakaś firma mi nieznana, ale dvd w kuchni?

    22" to max jaki po prostu zmieści mi się na wybranej ścianie, i wyszedłem z
    założeni że czym większy tym lepszy bo różnice cenowe znikome..

  • 5. Data: 2009-09-22 05:22:04
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > na Alle jest po 800zł to chyba średnio tanio tyle że wygoda z tym
    > odtwarzaczem, jakaś firma mi nieznana, ale dvd w kuchni?

    http://www.mistral-rtv.pl/
    sprzedaję je ponad 2 lata. ani jednej reklamacji :)
    do tego wygoda. czyta wszystko. DVD w bocznej obudowie a czasami miło
    zapuścic jakiś koncert na DVD nawet w kuchni jak w TV nie ma nic ciekawego
    :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2009-09-22 06:46:53
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "glang" <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >do tego wygoda. czyta wszystko. DVD w bocznej obudowie a czasami miło
    >zapuścic jakiś koncert na DVD nawet w kuchni jak w TV nie ma nic ciekawego

    Zeby miec TV naziemna, trzeba podpiac zewn. antene?
    czy ma jakas wbudowana?

  • 7. Data: 2009-09-22 18:31:19
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Zeby miec TV naziemna, trzeba podpiac zewn. antene?
    > czy ma jakas wbudowana?

    ma standardowe gniazdo anteny i antene teleskopową. ze standarowym wtykiem
    więc albo ta w zestawie jesli ktoś ma dobry sygnał albo zewnętrzna
    pzdr
    GL