  • 1. Data: 2009-09-19 18:19:42
    Temat: Dekoder MPEG4 -> MPEG2
    Od: AL <a...@s...tam>

    mam tuner sat Ferguson 7319UCI

    czy dokupujac don taka karte:
    http://www.telewizja-cyfrowa.com/modul_ci.html za 189pln

    odbiore cyfrowy obraz TVP z satelity ?

    (na chwile obecna nic na wskazanym przez TVP transponderze nie znajduje)

    Tuner jest podpiety pod normalny TV (CRT) - wiec na jakosci HD mi nie zalezy

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2009-09-19 18:26:40
    Temat: Re: Dekoder MPEG4 -> MPEG2
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > mam tuner sat Ferguson 7319UCI
    >
    > czy dokupujac don taka karte:
    > http://www.telewizja-cyfrowa.com/modul_ci.html za 189pln
    >
    > odbiore cyfrowy obraz TVP z satelity ?

    Nie, bo to nie w mpeg-4 i w jego wyświetleniu masz problem, ale w innym
    systemie dvb-s (2) którego Twój tuner odebrać nie potrafi.

  • 3. Data: 2009-09-19 18:35:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > Nie, bo to nie w mpeg-4 i w jego wyświetleniu masz problem, ale w innym
    > systemie dvb-s (2) którego Twój tuner odebrać nie potrafi.

    czyli - tuner do wymiany (przynajmnej za 2-3 lata, bo teraz jeszcze
    przynajmniej czesc kanalow TVP Histora,Kutlura,Puls odbiera)?

    mialem nadzieje, ze dokladajac _cos_ , czyli jakis modul CI, uda mi sie
    przedluzyc zycie tego tunerka poprzez dekodowanie sygnalu don
    docierajacego z satelity (w jakimkolwiek standardzie) na jego wewnetrzny
    standard - nawet, gdyby przy tym tracic na jakosci obrazu (HD->SD))

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-09-20 11:02:40
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ale takie moduły nawet wsadzone w TV nie pozwalaja na dekodowanie strumieni
    HD. omijaja je szerokim łukiem, potrafią tylko trawić sygnał SD

    --
    VSS
    http://vss.pl