    From: Piotrne <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Telewizor LG M227WDP - jak skasować kanał
    Date: Sat, 11 Dec 2010 18:32:30 +0100

    Witam,

    kupiłem oferowany w promocji (Carrefour+GW) telewizoro-monitor LG M227WDP. Działa
    całkiem dobrze, używam go jako telewizora do analogowej telewizji kablowej. Ustawiłem
    ręcznie nazwy 58 kanałów i ich kolejność taką, jak na innych telewizorach. Ale...
    Ponieważ urządzenie to ma też tuner cyfrowy DVB-T, chciałem sprawdzić, co odbierze
    anteną "z powietrza". Przełączyłem antenę na pokojową i na kanale 36 odebrałem (z
    Gliwic) cztery czeskie programy telewizyjne i kilka radiowych. Po czym z powrotem
    przełączyłem antenę i wróciłem do telewizji kablowej.

    I tu pojawił się problem. Telewizor dołączył wyszukane czeskie programy do ogólnej
    listy programów pod powtarzającymi się numerami 1 do 4 (DTV) i 1 do 7 (radio), przed
    istniejącą już listą. Normalne kanały z kablówki też zostały, pod numerami 1 do 58.
    Czyli w spisie mam trzy numery 1. Niestety, wybieranie numeru "1" z pilota skutkuje
    teraz włączeniem czeskiego programu CT 1 (którego oczywiście nie ma, bo podłączona
    jest
    analogowa telewizja kablowa). Do kablówkowych można dostać się przez "P+". NIE
    ZNALAZŁEM możliwości usunięcia kanałów cyfrowych! Można je oznaczyć jako "pomijane"
    (są
    wtedy na liście niebieskie), ale nie wpływa to na ich wybieranie klawiaturą
    numeryczną
    pilota. Nie da się też zmienić kolejności programów w całej liście, a jedynie
    oddzielnie w ramach list programów analogowych, cyfrowych i radiowych (chociaż po
    naciśnięciu "LIST" na pilocie te trzy listy są złączone i można przechodzić
    strzałkami
    przez kolejne pozycje). Przy edycji programów można usuwać tylko programy analogowe.
    Po
    przejściu do edycji "DTV" znika opcja "usuń". Używanie telewizora jest teraz znacznie
    utrudnione, bo wybierać programów cyferkami z pilota praktycznie nie można.
    Co autor telewizora miał na myśli? Czy da się usunąć kanały DTV? Nie za bardzo
    chce mi się resetować wszystkie ustawienia i od nowa wyszukiwać kanały, nadawać
    nazwy, przestawiać - zajmuje to kilka godzin.

    Pozdrawiam
    Piotr