  • Data: 2010-12-12 18:50:02
    Temat: Re: Telewizor LG M227WDP - jak skasować kanał
    Od: "Ktos" <k...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba po prostu TTTM (Ten Typ Tak Ma).

    Mój LG typu LH3000 też ma tą wkurzającą cechę:
    -można bez kłopotu kasować i dodawać kanały analogowe
    -wyszukiwanie i numerowanie stacji DVB-T jest automatyczne.Można to prawda
    je sortować, czyli zmieniać kolejność, ale nie można skasować.

    Kiedyś nieopatrznie zrobiłem skan i telewizor dodał mi kanały litewskie (10
    zakodowanych w DVB-T). Nie było sposobu, aby je skasować, oprócz ponownego
    przeszukania przy odłączonej antenie-oczywiście wszystkie kanały musiałem
    'klepać' jeszcze raz.
    Na szczęście 'tylko' 10, ale przy kablówce, to bym się wkurzył.....

    No i jeszcze jedna 'przywara' tego modelu LG przy odbiorze DVB-T: telewizor
    zawsze wybiera jako pierwszą ścieżkę audio DD. Można co prawda ręcznie
    przestawić na MPEG (stereo), ale nie da się tego zapamietać.
    W efekcie- kanały ze ścieżką DD 'ryczą strasznie, gdyż telewizor odbiera tą
    ścieżkę z wyraźnie wyższym poziomem.Aż strach przełączyć kanał, trzeba
    najpierw ściszać....