  • 1. Data: 2014-03-15 19:23:21
    Temat: Telewizja internetowa
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Cześć
    Czy ktoś testował to:
    http://darmowa-telewizja-internetowa.pl/ ?
    Chętnie bym poczytał opinie.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-15 20:48:48
    Temat: Re: Telewizja internetowa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.03.2014 19:23, Jacek pisze:
    > Cześć
    > Czy ktoś testował to:
    > http://darmowa-telewizja-internetowa.pl/ ?
    > Chętnie bym poczytał opinie.

    stawiam na to że to ściema.
    ToMasz

  • 3. Data: 2014-03-15 22:20:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 20:48:48 +0100, ToMasz napisał(a):

    > stawiam na to że to ściema.

    A czym może być cokolwiek jest w domenie zarejestrowanej na Touchmedia SA
    czyli przykrywce Eurodata Sp z o.o. (Jolanta Klimek)/Blue Point Media Sp. z
    o.o. (Piotr Sochan), robiących większość przekrętów internetowych w polskim
    internecie, w tym wszystkie szpiegi-sms i lokalizatory telefonów.
    Pewnie jakby nie to, że użył anonymizera, to okazałoby się, że spam wysłał
    jak zwykle ze swojego zwykłego IP z kablówki Vectry.

    I pewnie jak zwykle skończy się subskrypcją smsów premium rate dla idiotów,
    na których liczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2014-03-16 01:17:01
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.03.2014 20:48, ToMasz wrote:

    > stawiam na to że to ściema.

    "Program oferuje oblądanie legalnych programów w technologii mms"

    cokolwiek to "obladanie w mms" jest :D

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 5. Data: 2014-03-16 09:42:29
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Mar 2014 21:20:02 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > jak zwykle ze swojego zwykłego IP z kablówki Vectry.
    >
    > I pewnie jak zwykle skończy się subskrypcją smsów premium rate dla idiotów,

    Istotnie, spam przyszedł z vectra:

    helo=50838FD2FD) by srv.poczta300.pl with esmtpa (Exim 4.80.1)
    (envelope-from
    +0100"

    A skąd wiesz na kogo zarejestrowany jest warszawa.vectranet.pl? I mógłbyś
    mi wytłumaczyć pojęcie "sms premium rate"? (należę do tych dino którzy nie
    mają komórki)

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2014-03-16 12:45:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-16 01:17, hikikomorisan pisze:

    > "Program oferuje oblądanie legalnych programów w technologii mms"
    >
    > cokolwiek to "obladanie w mms" jest :D

    Ostatnio dużo grzebię w poszukiwaniu oglądania za darmo. Takie czasy.
    :-) Jak widzę "Pobierz" to od razu skreślam.
    Żeby być konstruktywnym: http://sitemtv.com/pl

  • 7. Data: 2014-03-16 16:58:17
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Ostatnio dużo grzebię w poszukiwaniu oglądania za darmo. Takie czasy.
    > :-) Jak widzę "Pobierz" to od razu skreślam.
    > Żeby być konstruktywnym: http://sitemtv.com/pl

    przepijam. netvi.pl

  • 8. Data: 2014-03-16 19:33:42
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Mar 2014 16:58:17 +0100, ToMasz napisał(a):

    > przepijam. netvi.pl

    Hmmm... tu trzeba założyć konto z podaniem emaila.
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-03-16 20:31:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-16 19:33, Jacek pisze:

    > Hmmm... tu trzeba założyć konto z podaniem emaila.

    Kiedyś korzystałem ale oferta była porównywalna z dvb-t. i bezpłatnie
    Teraz to nędza.

  • 10. Data: 2014-03-17 18:55:50

    W dniu 2014-03-15 19:23, Jacek pisze:
    > Cześć
    > Czy ktoś testował to:
    > http://darmowa-telewizja-internetowa.pl/ ?
    > Chętnie bym poczytał opinie.

    Skusił się ktoś i wydał 20 gr na smsa uruchamiając jednorazową licencję
    dożywotnią :-)