  • 11. Data: 2014-03-17 19:56:42
    Temat: Re: Telewizja internetowa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 18:55:50 +0100, z napisał(a):

    > Skusił się ktoś i wydał 20 gr na smsa uruchamiając jednorazową licencję
    > dożywotnią :-)

    Oni bardzo liczą na takich jak ty - co mają problemy z czytaniem.

    20 gr kosztuje płatność Paypalem. I zakładam się o cokolwiek, że na końcu
    płatności okaże się, że z Paypalem są akurat "chwilowe nieprzewidziane
    problemy", więc jedynym sposobem będzie SMS.
    Bardzo prawdopodobne, że ten SMS będzie nie jednorazowy, tylko zapisaniem
    się na płatną subskrypcję, z której będzie się można wypisać tylko
    osobiście w siedzibie tej fikcyjnej firmy na Kostaryce.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2014-03-18 09:02:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-17 19:56, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > się na płatną subskrypcję, z której będzie się można wypisać tylko
    > osobiście w siedzibie tej fikcyjnej firmy na Kostaryce.

    Cieszę się że masz takie samo zdanie jak ja o takiej formie złodziejstwa
    i że z mocy prawa takie praktyki powinny być z całą surowością ścigane.

  • 13. Data: 2014-03-19 08:14:20
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Cieszę się że masz takie samo zdanie jak ja o takiej formie złodziejstwa i
    > że z mocy prawa takie praktyki powinny być z całą surowością ścigane.

    innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci wlaczyc kazdemu
    obywatelowi rezimowa ochrone z gwarancja wymazania jego glupot, o ile bedzie
    glosowal nieustannie na socjalistow

  • 14. Data: 2014-03-19 08:58:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 08:14:20 UTC+1 użytkownik brum napisał:
    > innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci

    Myślący i samodzielny obywatel nie jest władzy na ręke.

  • 15. Data: 2014-03-19 09:17:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-19 08:14, brum pisze:

    > innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci wlaczyc kazdemu
    > obywatelowi rezimowa ochrone z gwarancja wymazania jego glupot, o ile bedzie
    > glosowal nieustannie na socjalistow

    To jest kwestia wyboru. Wybraliście socjalistyczną Unię Europejską która
    wp... się we wszystko co tylko może i narzuca najgłupsze niedorzeczne
    rozwiązania i wmawia nam że o nas dba.
    No to niech dba i każde _świadome_ działanie w celu niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem, wprowadzenia w błąd, wyzyskania błędu,
    nienależytego pojmowania działania... niech będzie z całą surowością
    ścigane!!!
    Nie podoba się, nie daje rady, nie umie...?
    To niech odda mi połowę mojej pensji a ja już nie będę biadolić tylko
    zatrudnię sobie prawnika do pomocy (_takie czasy_) i będę normalnie
    pomnażał dobrobyt swojej rodziny i narodu. :-)
    Płacę - wymagam !!!

    PS. Ja nie chcę socjalistycznego państwa opiekuńczego. Ja już za nie
    słono płacę i jestem do tego płacenia zmuszany.
    Są tacy co nie widzą w tej absurdalnej sytuacji nic dziwnego.
    Szanujemy ich :-)

  • 16. Data: 2014-03-19 10:30:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Mar 2014 08:14:20 +0100, brum napisał(a):

    > innymi slowy: zamiast uczyc myslenia i samodzielnosci wlaczyc kazdemu
    > obywatelowi rezimowa ochrone z gwarancja wymazania jego glupot, o ile bedzie
    > glosowal nieustannie na socjalistow

    Dlaczego uważasz, że nauka myślenia i samodzielności wyklucza brak
    tolerancji dla łamania prawa i oszustwa?

  • 17. Data: 2015-02-22 13:07:25
    Od: 4...@g...com

    http://frikotv.tk