  • 1. Data: 2014-02-28 22:55:34
    Temat: telewizor 10 cali tani - jaki kupić?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    jako trzeci telewizor moja matka zażyczyła sobie urządzenie z 10 calowym
    ekranem (lub mniejszym), ale odbierające programy nadawane w analogowej
    kablówce. na allegro, w MM euroAGD są dziesiątki tabletopodobnych
    telewizorków ale z dvbt. Większość sprzedawców po usłyszeniu pytania czy
    będzie odbierał TV kablową wywala oczy ze zdziwienia
    Czy mozecie coś polecić? Kombinacja typu tv+magnetowid w roli konwertera
    TV kablowej na sygnał w rca - odpada

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-03-01 00:04:04
    Temat: Re: telewizor 10 cali tani - jaki kupić?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Feb 2014 22:55:34 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > telewizorków ale z dvbt. Większość sprzedawców po usłyszeniu pytania czy
    > będzie odbierał TV kablową wywala oczy ze zdziwienia

    W analogowej? W Muzeum Techniki sprawdzałeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2014-03-01 02:44:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-01 00:04, Waldek Godel pisze:

    > W analogowej? W Muzeum Techniki sprawdzałeś?

    IMHO każdy telewizor sprzedawany w PL nadal posiada tuner telewizji
    analogowej.
    Moja teściowa zażyczyła sobie... siedmiocalowy telewizor z DVB-T (bo na
    takim przez ostatnich kilkanaście lat ogladała telewizję przed snem).
    Dostała... 24 calowy monitor Samsunga z tunerem telewizyjnym i wcale nie
    narzeka :-)

  • 4. Data: 2014-03-01 08:19:16
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    jeden kabel, 60 stacji telewizyjnych. również na "skach" i
    "hyperbandzie" JAk to się fachowo nazywa?

> [...]
    > takim przez ostatnich kilkanaście lat ogladała telewizję przed snem).
    > Dostała... 24 calowy monitor Samsunga z tunerem telewizyjnym i wcale nie

    10 cali wejdzie w sam raz. może 13, ale nic więcej. pierwszy pomysł to
    było 7 cali...

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-03-01 11:54:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 01 Mar 2014 02:44:28 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > IMHO każdy telewizor sprzedawany w PL nadal posiada tuner telewizji
    > analogowej.

    siła rozpędu zapewne, jeszcze przez jakiś czas.
    Choć z tymi 10" to może być różnie, chińczyk mógł już zaoszczędzić na
    głowicach, bo to przecież głównie do samochodów się montuje

> [...]
    > takim przez ostatnich kilkanaście lat ogladała telewizję przed snem).
    > Dostała... 24 calowy monitor Samsunga z tunerem telewizyjnym i wcale nie

    Bo nie ma czegoś takiego jak za duży telewizor, zwłaszcza LCD

  • 6. Data: 2014-03-01 12:03:39
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    ToMasz pisze:

    > 10 cali wejdzie w sam raz. może 13, ale nic więcej. pierwszy pomysł to
    > było 7 cali...

    W kuchni używam takiego, właśnie podłączonego do analogowego UPC

    http://www.alsen.pl/rtv,k24/telewizory-lcd,l179/mant
    a-11-lcd1102-lcd,p33418.html#opis

    Prawdopodobnie już nie do dostania, ale może ktoś jeszcze ma w magazynach.

    Zresztą: 11" obrazu to kiedyś było dużo:

    http://antiqueradio.org/art/RCA721TCSCabinetFinished
    .jpg

    Głośnik 12" - większy od ekranu...

    --
    J.R.

  • 7. Data: 2014-03-01 12:56:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-01 08:19, ToMasz pisze:

    > 10 cali wejdzie w sam raz. może 13, ale nic więcej. pierwszy pomysł to
    > było 7 cali...

    OIDP latem ub. roku widzialem cos takiego chyba w Tesco w Garwolinie ;-)
    Nie jestem pewien, czy to nie było CRT :-P

  • 8. Data: 2014-03-02 11:32:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 28 Feb 2014 23:04:04 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >W analogowej? W Muzeum Techniki sprawdzałeś?

    Telewizje kablowe dalej nadają część programów w analogu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2014-03-02 23:18:45
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    > Telewizje kablowe dalej nadają część programów w analogu.

    jeszcze w ubieglym roku korzystalem z analogowej czesci kablowki, powod? Nie
    znalazlem sensownego softu do ogladnia cyfrowej TV na PC (okienko wg moich
    potrzeb, latwosc wlaczania i zmiany kanalu i rownolegla praca na PC). Moze
    obraz kulal ale wygoda sie liczyla. Tunery cyftowe do PC maja tak skopany
    soft, pisany przez jakies cioty, toporny, nie wspolpracujacy z urzytkownikem
    ah duzo by pisac.

  • 10. Data: 2014-03-03 12:27:53
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    jerzu nabazgrał(a):

    > Telewizje kablowe dalej nadają część programów w analogu.

    Np,. UPC dalej daje analoga ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl