  • 1. Data: 2013-10-06 17:45:39
    Temat: Telefon w roli lokalizatora pojazdu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Zainteresowany tematem lokalizacji pojazdu z grupy samochodowej,
    zastanawiam się czy ktoś aby już nie próbował wcześniej, użyć starego
    telefonu jako lokalizatora swojego samochodu? Co prawda takie gadżety są
    w chinach za paredziesiąt zł, ale nie wiadomo jak sprawnie działają.
    Podobno w polsce też są, ale jakoś nie umiem znaleźć.
    stary telefon z rozbitą szybką - napewno znajdę taniej niż za 100zł,
    pozatym mam 99% pewności że dobrze współpracuje z naszymi sieciami gsm.
    Czy może są jakieś gotowce typu... Glimpse (duży trnasfer) albo poprostu
    program który po wysłaniu "dzwonka" odpowie smsem z koordynatami
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-10-06 18:23:36
    Temat: Re: Telefon w roli lokalizatora pojazdu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 17:45:39 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > w chinach za paredziesiąt zł, ale nie wiadomo jak sprawnie działają.
    > Podobno w polsce też są, ale jakoś nie umiem znaleźć.

    Masz bana na google, czy dopiero z więzienia wyszedłeś? Czy jedno i drugie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-10-06 19:26:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.10.2013 18:23, Waldek Godel pisze:
    (...)

    > Masz bana na google,
    nie mam, i tak jak napisałem TAKICH TANICH nie potrafię znaleźć. 145 zł
    to nie jest tanio.

    > czy dopiero z więzienia wyszedłeś?
    a co to ma do rzeczy? Wiem że na wszystkich patrzysz z góry, ale taką
    sugestią to już pojechałeś mocno po bandzie.

    Ty się znasz na GSMie jak mało kto. możebyś napisał czy są sprawdzone
    gotowce softwarowe na androida lub windows mobile 6?

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-10-06 20:01:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 19:26:13 +0200, ToMasz napisał(a):

    > a co to ma do rzeczy? Wiem że na wszystkich patrzysz z góry, ale taką
    > sugestią to już pojechałeś mocno po bandzie.

    to, że wątek z identycznym tematem był ledwie 2 tygodnie temu...

  • 5. Data: 2013-10-06 21:04:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.10.2013 20:01, Waldek Godel pisze:

    > to, że wątek z identycznym tematem był ledwie 2 tygodnie temu...

    dziękuje. "pluskwa" w temacie i brak "GPS" spowodowały że przeoczyłem.
    Ponawiam, szczególnie do Ciebie pytanie o rozwiązania softwarowe
    ToMasz

    Ps co do tych tańszych modeli to użytkownicy YT odradzają, polscy
    sprzedawcy (właściwie jeden) zbierają negatywy, więc sobie odpuszczę