    Date: Sun, 06 Oct 2013 19:26:13 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon w roli lokalizatora pojazdu

    W dniu 06.10.2013 18:23, Waldek Godel pisze:
    (...)

    > Masz bana na google,
    nie mam, i tak jak napisałem TAKICH TANICH nie potrafię znaleźć. 145 zł
    to nie jest tanio.

    > czy dopiero z więzienia wyszedłeś?
    a co to ma do rzeczy? Wiem że na wszystkich patrzysz z góry, ale taką
    sugestią to już pojechałeś mocno po bandzie.

    Ty się znasz na GSMie jak mało kto. możebyś napisał czy są sprawdzone
    gotowce softwarowe na androida lub windows mobile 6?

    ToMasz