  • 1. Data: 2013-10-03 11:49:41
    Temat: Truphone - kto jeszcze ma podobne uslugi
    Od: "Natiah" <A...@w...pl>

    Czy znacie jakies inne firmy ktore maja podobna usluge do truphone?
    Moze jest jakas firma, ktora oferuje lepsze ceny, ma "zone" w wieszej
    liczbie krajow?
    Jak to wlasciwie dziala?
    - mam 1 karte sim i kilka numerow telefonicznych np. w Niemczech, Stanach ..
    i ten ruch z tych krajow jest kierowany na moj polski numer?
    - mam 1 karte sim i jeden numer na caly swiat (takze w tych tru zone jest
    moj numer czyli np. + 48 ......)

    Kiedy taka usluga ma sens?

  • 2. Data: 2013-10-03 12:28:59
    Temat: Re: Truphone - kto jeszcze ma podobne uslugi
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Natiah" <A...@w...pl> wrote:
> [...]
    > .. i ten ruch z tych krajow jest kierowany na moj polski numer?
    > - mam 1 karte sim i jeden numer na caly swiat (takze w tych tru zone jest

    Na mniejszą skalę ( i mniejsze pieniądze ;-) dobrytel.pl
    numer w Polsce, Holandii i UK, dodatkowo brak opłat za roaming przychodzący
    w Niemczech

    > Kiedy taka usluga ma sens?

    jeśli dużo przebywasz w krajach obsługiwanych stref

  • 3. Data: 2013-10-03 12:45:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Na mniejszą skalę ( i mniejsze pieniądze ;-) dobrytel.pl
    > numer w Polsce, Holandii i UK, dodatkowo brak opłat za roaming przychodzący
    > w Niemczech

    Z dużych jest jeszcze submarka Lycamobile
    http://www.togglemobile.co.uk/large-roaming-over-20c
    ountries/en