  • 11. Data: 2011-07-11 17:17:47
    Temat: Re: Telefon w Play
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > W sumie niewiele. ZTE produkuje dla wielu firm, i cieżko czasem
    > zidentyfikować co koto sprzedaje. Polecany (za dużo powiedziane)
    > przezemnie model, to prawdopodobnie to samo co sprzedaje orange. Być
    > moze pojawi sie polski jezyk, będą barerie, gadżety itd. tak wiec
    > wprowadzenie modelu przez ORange jest pewnym plusem.
    > Tak czy siak, prawdopodobnie to za "cieńki" model dla wątkotwórcy, być
    > moze ma obawy przed zakupem z allegro, a może wpadł na inny pomysł...

    Ależ ja bynajmniej nie krytykuję Twojego modelu. Spełnia wszystkie wymogi
    wątkotwórcy, ciekawe tylko jak z baterią - może masz już jakieś
    spostrzeżenia?
    Ja tylko starym zwyczajem przyczepiłem się do stwierdzenia "na allegro" (za
    przeproszeniem, oczywiście), prorokując, iż ów "wysyp" będzie mały, drogo i
    z blokadą.
    Z drugiej strony czasy tanich aparatów w PLAY już się skończyły, wraz z
    nowymi taryfami. Mi pozostaje polowanie na Gumtree lub kredyt "dla idiotów".

    JoteR