  • Data: 2008-01-31 19:36:20
    Temat: Tele2 - faktycznie diabeł wcielony?
    Od: rafal <m...@p...do.sygnaturki> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...

    Planuję zmianę operatora... no i szperając po necie przeczytałem ofertę
    Tele2... Telefon i internet 1Mb za 89 zł... wygląda nieźle... ale na wielu
    forach ludzie nie zostawiają suchej nitki na T2... zadzwoniłem do nich... o
    każdy punkt zapytałem konsultanta... potwierdził, że wszystko tak jak w
    promocji...
    Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w chamski
    sposób?

    Z góry dziękuję!!

    r.
    --