  • Data: 2008-02-03 11:54:53
    Temat: Re: Tele2 - faktycznie diabeł wcielony?
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba rafal napisała na pl.internet.polip:

    > Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w
    > chamski sposób?

    W dużym skrócie. Zamówiłem u nich neta, wysłali kuriera, który się ze
    mną w ogóle nie skontaktował. Faktycznie, udało mi się potem dorwać nr
    listu przewozowego. Złożyłem reklamację, nie przyjęli. Złożyłem drugą,
    przyjęli. Po miesiącu gdy kuriera nie było, dzwonię, a tam się okazuje,
    że oni nic o reklamacji nie wiedzą. Za tydzień dzwoni babka z działu
    marketingu, czy kurier dotarł ;)

    Mam teraz multimo, czekałem tydzień.
    Marcin Kocur