  • 1. Data: 2018-12-20 13:02:51
    Temat: Tauron
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Spoznilem platnosc za prad.
    No ale 8.11 pieniadze wplynely na konto.

    A Tauron 18.11 wysyla przypomnienie.

    Zagladam na e-bok ... no jest platnosc, z data 8.11.

    Ale przy okazji ... licznik ma zdalny odczyt, moge sobie wskazania co
    15 minut czy co godzine na ich stronie ogladac.
    A w ebok ... ostatni odczyt czerwiec 2018.

    Maja wykon :-)

    A moze niepotrzebnie na nich najezdzam, wszak w umowie chyba cos bylo,
    ze odczyt co pol roku, platnosc wedle prognozy ... to nie mozna tego
    zmieniac, mimo lepszego licznika :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-12-20 19:36:41
    Temat: Re: Tauron
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-20 o 13:02, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A moze niepotrzebnie na nich najezdzam, wszak w umowie chyba cos bylo,
    > ze odczyt co pol roku, platnosc wedle prognozy ... to nie mozna tego
    Płacisz za ilość odczytów, ja też mam co pół roku, nawet jak im podam
    stan to
    na rachunku i tak są tylko ich odczyty.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-12-21 01:42:20
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > 15 minut czy co godzine na ich stronie ogladac.
    > A w ebok ... ostatni odczyt czerwiec 2018.

    Od UPC się uczą.
    Podobna, a nawet bardziej sytuacja.
    c.a. 15 listopada, że jak im nie ureguluję, to mi utną za sumę
    czterocyfrową.
    Akurat kasa się znalazła, 21 wpłaciłem, sygnału już nie było. 23 kasa na
    koncie u nich, widać na stronie. To co robią? 24 listopada wycinają usługi w
    pień.
    Łżąc w żywe oczy, że karencja, że można tylko na kogoś przez 3 miechy, bom
    ja jest be, jakoś tak.
    Ale, jak matka udaru doistała, to się wq..łem, zaszedłem do Promenady do
    tamtejszego punktu, całą sprawę, włącznie z przywróceniem usług i numeru
    telefonym załatwiłem w niecałe 48 godzin.
    Mają wykon, powiadasz, a ja się zgadzam. Ale to jak banki, które w dobie
    wszechobecnej komputeryzacji, informatyzacji, gigaśnych "datacenter",
    superłączy, itede, nie potrafią online przerzucić kasy z jednego do drugiego
    dajmy na to o 22:30 w sobotę (mniejsza o powód, bo np, chcę dać kumplowi na
    dziwki), bez pośrednictwa firm zewnętrznych, czy wykonywanych 3 razzy na
    dobę sesji międzybankowych. Na jednej z podstron mojego profilu w UPC nadal
    wisi info o zaległości, która co najmniej miesiąc temu została spłacona na
    zero. Nie ma inaczej, Tauron uczy się od UPC, cieszmy się, że najnowszy
    odczyt nie jest sprzed 3 lat :)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.