  • 11. Data: 2012-06-25 09:53:08
    Temat: Re: Tania drukarka laserowa do domu
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-24, o godz. 12:25:00
    Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

    > Dlaczego? Mam od lat 4L i nie narzekam. Pewnie chodziło o problemy
    > 5L/6L z podajnikiem papieru, które samo HP wyeliminowało bezpłatnym
    > kitem.

    Kitem bym nie nazwał kawałka taśmy klejącej z tekturką pozycjonującą by
    wkleić ją we w miarę dobrym miejscu. ;-) A i tak problemu nie usuwało
    to trwale.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2012-06-25 09:55:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Kitem bym nie nazwał kawałka taśmy klejącej z tekturką pozycjonującą by
    > wkleić ją we w miarę dobrym miejscu. ;-) A i tak problemu nie usuwało
    > to trwale.

    Ale i tak naprawa tego to parę złotych więc nie stanowi to problemu :)

  • 13. Data: 2012-06-25 10:15:57
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-25, o godz. 09:55:19
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Ale i tak naprawa tego to parę złotych więc nie stanowi to problemu :)

    Lepsze efekty przynosiła wymiana rolek pobierających papier. Swoją
    drogą to wykorzystujące ten sam mechanizm drukarki Canona LBB 800 i
    810 nie miały takich problemów.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2012-06-25 10:21:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Lepsze efekty przynosiła wymiana rolek pobierających papier. Swoją
    > drogą to wykorzystujące ten sam mechanizm drukarki Canona LBB 800 i
    > 810 nie miały takich problemów.

    Wystarczył płyn za 5zł + 30 min czyszczenia.
    A nie wiem nawet Canona używam tylko atramenówki (kombajn) i spisuje się
    bardzo dobrze.

  • 15. Data: 2012-06-25 10:26:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-25, o godz. 10:21:23
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Wystarczył płyn za 5zł + 30 min czyszczenia.

    Niestety na dość krótko. Szybko się zniechęciłem i zamiast paru 5L/6L
    stawiałem jedną sieciową i było po problemie. ;-)

    > A nie wiem nawet Canona używam tylko atramenówki (kombajn) i spisuje
    > się bardzo dobrze.

    Mechanizm z 5L/6L/1100 był przez HP kupiony od Canona. Nawet na
    upartego tonery były wymienne jak się obcięło jedno ze wzmacniających
    żeber bo zatoka na niego był ciut mniejsza u Canona. Miałem kilka tych
    Canona i z nimi nie było żadnych problemów znanych z HP.

    Zdrówko